Žiadosť o informácie o očkovaní, adresovaná pediatrovi, ktorú adresát odmietol prijať - DOPLNENÉ
Meno, priezvisko, bydlisko zákonného zástupcu dieťaťa
Meno, priezvisko, titul
Všeobecný lekár pre deti a dorast
Ulica, číslo
PSČ, mesto
V .................., dňa ......................
Vec: Žiadosť o informácie
V súvislosti s očkovaním dieťaťa: ....................................(meno, priezvisko dieťaťa), nar. ...................., ktoré upravuje zákon č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia v platnom znení a vykonávacia vyhláška č. 585/2008 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevencii prenosných chorôb v platnom znení, očkovacou látkou „Infanrix Polio“, Vás ako jeho zákonná zástupkyňa v súlade s platnou právnou úpravou žiadam, aby ste mi podal(a) odpovede na nasledujúce otázky:
- Aký je účel očkovania?
- Aká je povaha očkovania?
- Aké sú následky očkovania?
- Aké sú riziká očkovania?
- Aké sú možnosti voľby k očkovaniu?
- Aké sú riziká odmietnutia očkovania?
- Čo je to adsorbovaná očkovacia látka?
- Čo je to acelulárna zložka?
- Čo je to inaktivovaná očkovacia látka?
- Čo sa považuje za závažné vedľajšie účinky vakcíny?
- Akým spôsobom sa zisťuje alergia na niektorú zo zložiek obsiahnutých vo vakcíne Infanrix Polio, konkrétne
Difterický toxoid, tetanový toxoid, antigény Bordetella pertussis (Pertusový toxoid, Filamentózny hemaglutinín, pertaktín), poliovírus typ 1 (kmeň Mahoney), typ 2 (kmeň MEF-1), typ 3 (kmeň Saukett), hydroxid hlinitý, chlorid sodný, Médium 199 (obsahujúce hlavne aminokyseliny, minerálne soli, vitamíny), neomycín, polymyxín? - Aké je úplné zloženie „Médium 199“?
- Môže byť vysoká teplota, opuch a stvrdnuté miesto vpichu, zdurená lymfatická uzlina prejavom alergie na niektorú zo zložiek očkovacej látky?
- Môže byť ospalosť po podaní očkovacej látky prejavom problému nervového alebo iného systému ľudského tela v súvislosti s očkovacou látkou?
- Čo je kolaps?
- Aké sú možné následky kolapsu, ako prebieha liečba možných následkov kolapsu, akú dobu prebieha liečba možných následkov kolapsu, aké sú náklady na liečbu možných následkov kolapsu ?
- Čo znamená výraz „šokový stav“?
- Aké sú možné následky šokového stavu, ako prebieha liečba možných následkov šokového stavu, akú dobu trvá a aké sú náklady na liečbu?
- Ako bola uchovávaná očkovacia látka?
- Čo je to difterický toxoid, tetanový toxoid, antigény Bordetella pertussis, pertusový toxoid, filamentózny hemaglutinín, pertaktín, poliovírus (inaktivovaný): typ 1 (kmeň Mahoney), typ 2 (kmeň MEF-1), typ 3 (kmeň Saukett)?
- Čo je to hydroxid hlinitý?
- Odkiaľ a akým spôsobom sa získavajú difterický toxoid, tetanový toxoid, antigény Bordetella pertussis, pertusový toxoid, filamentózny hemaglutinín, pertaktín, poliovírus (inaktivovaný): typ 1 (kmeň Mahoney), typ 2 (kmeň MEF-1), typ 3 (kmeň Saukett)?
- Odkiaľ a akým spôsobom sa získava hydroxid hlinitý?
- Čo znamená informácia výrobcu, že "Difterický toxoid (najmenej 30IU), tetanový toxoid (najmenej 40IU), pertusový toxoid (25 mikrogramov), filamentózny hemaglutinín (25 mikrogramov), pertaktín (8 mikrogramov) je adsorbovaný na hydroxid hlinitý (0,5 miligramu Al3+)."?
- Čo znamená informácia výrobcu, že "Poliovírus (inaktivovaný) typ 1 (kmeň Mahoney) 40 jednotiek D antigénu, typ 2 (kmeň MEF – 1) 8 jednotiek D antigénu, typ 3 (kmeň Saukett) 32 jednotiek D antigénu je kultivovaný na bunkách VERO?"
- Čo sú bunky VERO, odkiaľ sa získavajú a akým spôsobom?
- Čo znamenajú jednotlivé číselné informácie uvádzané pri jednotlivých zložkách vakcíny?
- V akom zmysle „hydroxid hlinitý urýchľuje účinok očkovacej látky“? O koľko rýchlejšie nastúpi účinok očkovacej látky vďaka prítomnosti hydroxidu hlinitého v nej?
- V akom zmysle „hydroxid hlinitý zlepšuje účinok očkovacej látky“? Akým spôsobom je účinok očkovacej látky zlepšený vďaka prítomnosti hydroxidu hlinitého v nej?
- V akom zmysle „hydroxid hlinitý predlžuje ochranný účinok očkovacej látky“? O aký čas je predĺžený účinok očkovacej látky vďaka prítomnosti hydroxidu hlinitého v nej?
- Akú dobu bude trvať ochranný účinok vakcíny po zaočkovaní?
- Akým spôsobom sa zisťuje účinnosť očkovania, v akých časových intervaloch, na akom počte očkovaných ľudí, na akom počte neočkovaných ľudí, v akom veku, z akých životných a sociálno-ekonomických podmienok, aké ďalšie faktory sa zisťujú, vyhodnocujú a berú do úvahy pri posudzovaní účinnosti očkovania?
- Akým spôsobom sa zisťuje funkčnosť imunitného systému?
- Ak má dieťa problémy s imunitným systémom, akú ochranu pred infekciami očkovacia látka zabezpečí?
- Akú súvislosť s očkovacou látkou má „nediagnostikované alebo progresívne ochorenie mozgu“?
- Akú súvislosť s očkovacou látkou má „nekontrolovaná epilepsia“?
- Akým spôsobom sa zisťuje, či dieťa má/nemá problémy so zrážaním krvi?
- Akú súvislosť s očkovacou látkou má zrážanlivosť krvi?
- Aké sú možné následky týchto nežiaducich účinkov vakcíny: kožné vyrážky, žihľavka, kožná alergia, vysoká teplotu nad 39,5 °C, opuch očí a tváre, tažkosti s dýchaním a prehĺtaním, náhly pokles krvného tlaku, náhlu stratu vedomia, kolaps, znížené vedomie?
- Aké môžu byť následky možných vedľajších účinkov vakcíny, akú dobu môžu trvať, ako prebieha liečba vedľajších následkov a s akým úspechom, aké sú náklady na liečbu vedľajších následkov vakcíny?
- Akým spôsobom sa zisťuje výskyt vedľajších účinkov vakcíny, aký počet osôb, z tých, ktorí boli očkovaní, hlásia vedľajšie účinky vakcíny?
- Ako sa zisťuje pomer výskytu nežiadúcich účinkov očkovacej látky k počtu podaných očkovacích látok?
- Ako sa zisťujú následky vedľajších účinkov vakcíny?
- Aká je šarža vakcíny, ktorá má byť použitá na očkovanie?
- Aké látky a v akých množstvách boli použité ako vstupné suroviny pri výrobe vakcíny, (ktorá má byť použitá na očkovanie) ktoré sa po skončení výrobného procesu vakcíny stali liečivom?
- V ktorej krajine bola vyrobená vakcína, ktorá má byť použitá na očkovanie ?
- Kto prepravoval, doviezol vakcínu, ktorá má byť použitá na očkovanie ?
- Aká je predpísaná správna výrobná prax pre vakcínu, ktorá má byť použitá na očkovanie?
- Aká bola výrobná prax vakcíny, ktorá má byť použitá na očkovanie?
- Ktorý orgán kontroloval priebeh výroby vakcíny, kedy s akým výsledkom a kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Aké sú požiadavky na zabezpečenie výroby a kontroly: vakcíny, kvality vakcíny, účinných látok, pomocných látok v súlade s účelom očkovania?
- Ktorý orgán kontroloval dodržanie požiadaviek na zabezpečenie výroby a kontroly vakcíny, kvality vakcíny, účinných látok a pomocných látok v súlade s očkovaním, kedy s akým výsledkom a kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Kto je držiteľom povolenia na výrobu vakcíny a kto ho vydal, kde je povolenie prístupné na nahliadnutie?
- Uveďte, prosím, identifikačné údaje držiteľov povolenia, odborných zástupcov, náhradných odborných zástupcov konkrétnej očkovacej látky.
- Je vakcína liekom s obsahom omamnej látky, psychotropnej látky alebo s obsahom drogového prekurzora?
- Akým spôsobom a ako často sa preveruje dôveryhodnosť osôb, ktoré zaobchádzali s konkrétnou vakcínou, kým sa preveruje a kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Kto je držiteľom rozhodnutia o registrácii vakcíny a kto ho vydal, kde je rozhodnutie prístupné na nahliadnutie?
- Kto je držiteľom rozhodnutia o schválení vakcíny a kto ho vydal, kde je rozhodnutie prístupné na nahliadnutie?
- Vyžaduje sa povolenie Ministerstva zdravotníctva? Kde je povolenie prístupné na nahliadnutie?
- Došlo k zmenám niektorého z rozhodnutí alebo k zmenám povolenia? Kde sú tieto zmeny prístupné na nahliadnutie?
- Ako, kto a kedy kontroloval dodržiavanie ustanovení zákona č. 362/2011 Z. z. v platnom znení u konkrétnej vakcíny a s akým výsledkom?
- Aké sú požiadavky na správnu individuálnu prípravu konkrétnej vakcíny?
- Ako bol priebeh individuálnej prípravy konkrétnej vakcíny?
- Ktorý orgán kontroloval dodržanie požiadaviek správnej individuálnej prípravy konkrétnej vakcíny, kedy s akým výsledkom a kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Aké sú požiadavky na správnu veľkodistribučnú prax konkrétnej vakcíny?
- Ako sa uskutočnila veľkodistribúcia konkrétnej vakcíny?
- Ktorý orgán kontroloval dodržanie požiadaviek na správnu veľkodistribučnú prax konkrétnej vakcíny, kedy s akým výsledkom a kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Kto viedol kusovú evidenciu vakcín, z ktorej pochádza vakcína, ktorá má byť použitá na očkovanie a kto uchováva doklady o nadobudnutí konkrétnej vakcíny?
- Požiadal orgán štátneho dozoru v zdravotníctve alebo zdravotná poisťovňa o predloženie predmetných dokladov? Kedy a s akým výsledkom, kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Kto je držiteľom povolenia na výrobu vakcíny a kto ho vydal, kde je prístupné na nahliadnutie?
- Je možné vylúčiť toxické pôsobenie hliníka v organizme dieťaťa po podaní očkovacej látky?
- Je možné vylúčiť problémy tráviacej sústavy dieťaťa po podaní očkovacej látky?
- Je možné vylúčiť problémy endokrinnej sústavy dieťaťa po podaní očkovacej látky?
- Je možné vylúčiť problémy nervovej sústavy dieťaťa po podaní očkovacej látky?
- Je možné vylúčiť problémy imunitnej sústavy dieťaťa po podaní očkovacej látky?
- Je možné vylúčiť problémy ostatných sústav tela dieťaťa po podaní očkovacej látky?
- Aké baktérie (druh, kmeň) spôsobujú čierny kašeľ?
- Proti akým baktériám (druh, kmeň) je vyvinutá vakcína proti čiernemu kašľu?
- Aké baktérie spôsobujú (druh, kmeň) záškrt?
- Proti akým baktériám (druh, kmeň) je vyvinutá vakcína proti záškrtu?
- Aké baktérie spôsobujú (druh, kmeň) tetanus?
- Proti akým baktériám (druh, kmeň) je vyvinutá vakcína proti tetanu?
- Aké vírusy (druh, kmeň) spôsobujú detskú obrnu?
- Proti akým vírusom (druh, kmeň) je vyvinutá vakcína proti detskej obrne?
- Kto je distribútorom konkrétnej vakcíny?
- Vykonal Štátny ústav pre kontrolu liečiv inšpekciu u výrobcu, dovozcu alebo distribútora vakcíny, kedy a s akým výsledkom, kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Disponuje Štátny ústav pre kontrolu liečiv oznámeniami výrobcu, dovozcu alebo distribútora vakcíny o prípadných zmenách, ktoré môžu ovplyvniť kvalitu alebo bezpečnosť vakcíny, kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aký je systém zabezpečovania kvality výroby vakcíny?
- Uveďte, prosím, identifikačné údaje odborného zástupcu pre: výrobu vakcíny, zabezpečovanie kvality vakcíny, registráciu vakcíny?
- Kde je prístupný na nahliadnutie analytický certifikát prepustenej šarže vakcíny, dodanej na slovenský trh?
- Kto, ako často, s akými výsledkami vykonáva štátny farmaceutický dozor nad vakcínou? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Boli Štátnemu ústavu pre kontrolu liečiv predložené na preskúšanie pred prepustením šarže vzorky vakcíny, ktorá má byť použitá na očkovanie v množstve potrebnom na tri analýzy? Boli vykonané analýzy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Ako často, kedy naposledy, kým a s akým výsledkom bol vykonaný audit vo výrobných zariadeniach výrobcu vakcíny? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Ako často, kedy naposledy, kým a s akým výsledkom bol vykonaný audit v distribučných zariadeniach distribútora vakcíny, či distribútor dodržiava požiadavky správnej veľkodistribučnej praxe? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Koľko potvrdených prenosných ochorení - záškrtu, tetanu, čierneho kašľa, detskej obrny sa vyskytlo na území SR za jednotlivé predchádzajúce kalendárne roky? Koľko z týchto prípadov bolo na zaočkovaných osobách a koľko na nezaočkovaných osobách? V akom veku boli osoby postihnuté daným ochorením? Z akých sociálno-ekonomických podmienok pochádzali? Aký bol priebeh ochorení? Aké boli následky ochorení? Aké sú náklady na liečbu jednej osoby?
- Koľko bolo pravdepodobných prenosných ochorení – záškrt, tetanus, čierny kašeľ, detská obrna na území SR za jednotlivé predchádzajúce kalendárne roky? Koľko z týchto prípadov bolo na zaočkovaných osobách? Koľko na nezaočkovaných osobách? V akom veku boli osoby postihnuté daným ochorením? Z akých sociálno-ekonomických podmienok pochádzali? Aký bol priebeh ochorení? Aké boli následky ochorení? Aké sú náklady na liečbu jednej osoby?
- Koľko bolo možných prenosných ochorení – záškrt, tetanus, čierny kašeľ, detská obrna na území SR za jednotlivé predchádzajúce kalendárne roky? Koľko z týchto prípadov bolo na zaočkovaných osobách? Koľko na nezaočkovaných osobách? V akom veku boli osoby postihnuté daným ochorením? Z akých sociálno-ekonomických podmienok pochádzali? Aký bol priebeh ochorení? Aké boli následky ochorení? Aké sú náklady na liečbu jednej osoby?
- Aký je vplyv životných, sociálno-ekonomických podmienok a spôsobu života na výskyt záškrtu, tetanu, čierneho kašľa a detskej obrny?
- Aké životné, sociálno –ekonomické podmienky a spôsob života sú optimálne na znižovanie rizika výskytu uvedených prenosných ochorení?
- Aké sú vedľajšie účinky prekonania čierneho kašľa, tetanu, záškrtu, detskej obrny?
- Aké sú možnosti liečby čierneho kašľa, tetanu, záškrtu, detskej obrny?
- Aké sú časové súvislosti, zákonitosti, postupnosti a pravidlá vo vývoji imunitného systému dieťaťa a ako sú zohľadňované pri očkovaní?
- Aké sú kritériá na posúdenie „primeranosti zásahu do fungovania imunitného systému“?
- Je očkovanie primeraným zásahom do fungovania imunitného systému?
- Ktorá látka je pomocnou látkou v očkovacej látke?
- Kedy, kým a s akým výsledkom bola posúdená vhodnosť použitia pomocnej látky na výrobu očkovacej látky a kde je zdokumentovaný priebeh posudzovania?
- Aké sú kritériá na posúdenie „vhodnosti“ použitia pomocnej látky?
- Kto, kedy, akým spôsobom a s akým výsledkom overil totožnosť a kvalitu účinnej látky a pomocnej látky použitej pri výrobe očkovacej látky?
- Bola konkrétna šarža vakcíny podrobená kompletnej kvalitatívnej a kvantitatívnej analýze, prípadne iným skúškam a kontrolám potrebným na zabezpečenie kvality vakcíny? Kto vykonal analýzy, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aké iné skúšky a kontroly sú potrebné na zabezpečenie kvality vakcíny, kto ich vykonal, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aké sú požiadavky na farmaceutické skúšanie vakcíny, kto vykonal farmaceutické skúšanie vakcíny, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aké sú požiadavky na toxikologicko-farmaceutické skúšanie vakcíny, kto vykonal toxikologicko-farmaceutické skúšanie vakcíny, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aké sú požiadavky na klinické skúšanie vakcín, kto vykonal klinické skúšanie vakcíny, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Kto je držiteľom povolenia na veľkodistribúciu vakcíny?
- Vyvolá konkrétna očkovacia látka spoľahlivú špecifickú imunitu proti antigénom pôvodcu ochorenia, pre ktoré je vyvinutá?
- Aký je postup pre prepustenie šarže vakcíny na trh a kto ho vykonal, kedy a s akým výsledkom? Kde je informácie prístupná na nahliadnutie?
- Kto posúdil výrobný a kontrolný protokol výrobcu a kto vykonal analytickú kontrolu vzoriek vakcíny, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aký je postup, ktorý musí dodržať SR pri udelení povolenia na uvedenie vakcíny na slovenský trh, kto kontroluje dodržanie uvedeného postupu, kto tak urobil, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aké laboratórne skúšky očkovacej látky, prípadne jej jednotlivých zložiek boli vykonané Štátnym ústavom na kontrolu liečiv, kedy a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Akým spôsobom sa preukazuje účinnosť očkovacej látky?
- Kto vykonal porovnanie účinnosti očkovacej látky „Infanrix Polio“ s dnešnými možnosťami prevencie a liečby chorôb, kedy a aké obdobie bolo posudzované, aké faktory boli považované za významné pre porovnávanie a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Akým spôsobom sa preukazuje kvalita očkovacej látky?
- Akým spôsobom sa preukazuje bezpečnosť očkovacej látky?
- Akú dobu prebiehal výskum a vývoj vakcíny, akým spôsobom sa vykonával, na akom území, na akom počte osôb? Kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Kedy bolo vykonané klinické skúšanie vakcíny, akú dobu sa vykonávalo, na akom počte osôb a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Aká je pôsobnosť Európskej agentúry pre liečivá pri schvaľovaní, hodnotení a kontrole vakcíny, akým spôsobom, kedy sa tak stalo a s akým výsledkom? Kde sú informácie prístupné na nahliadnutie?
- Popíšte, prosím, mechanizmus účinku vakcíny.
- Kedy, kým, na akom počte osôb, na území ktorého štátu a s akými výsledkami boli vykonané „dvojito zaslepené skúšky“ vakcíny, s akým výsledkom a kde sú prístupné informácie na nahliadnutie?
- Súhlasíte so zverejnením Vašich odpovedí na predchádzajúce otázky?
S úctou
meno, priezvisko zákonného zástupcu dieťaťa,
podpis
Ak chcete túto žiadosť o informácie použiť, môžete si ju stiahnuť vo formáte Microsoft Word (.doc) alebo OpenOffice.org/LibreOffice (.odt). Túto žiadosť máme aj v (na české podmienky uspôsobenej) českej verzii .
Zverejnenie tohto článku zabralo šéfredaktorovi www.slobodaVockovani.sk približne 1,5 hodiny čistého času.
Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, budeme radi, keď našu činnosť podporíte.
Štítky:
právo | záškrt | tetanus | čierny kašeľ | detská obrna
Diskusia: Žiadosť o informácie o očkovaní, adresovaná pediatrovi, ktorú adresát odmietol prijať
niekedy stačí aj jedna...
a ockovanie nikomu nechyba
dnes v porodnici nam dali pokoj svaty s ockovaniami...
este pred nieco vyse 1,5 rokom, na nas pozerali ako na vrahov nasho starsieho dietata, ze odmietame BCG vakcinu..
zaujimave, ako iba o 180 stupnov sa vedia veci zmenit, a zrazu co bolo zivotne dolezite vratane verejneho zdravia, dnes nikoho absolutne nikoho nezaujima...
tak kto nas klame?! a neklame?!
Re:a ockovanie nikomu nechyba
Superbaktérie ako súčasť systému
chlorid sodny?
Re:chlorid sodny?
Re:Re:chlorid sodny?
Re:Re:Re:chlorid sodny?
To, kto nakoniec zo seba urobi "idiota" (aj ked s tym pomenovanim osobne nesuhlasim) alebo nie, zavisi aj od toho, kedy tato otazka padne...ak padne hned potom, ako pediater mamicku dokladne pouci o tom, ze prikrmy sa detom min. Do 1. Roku veku nesmu prisolovat a potom tiez len velmi opatrne, tak potom je to na zvazenie... To iste plati pre glutaman sodny, ktory sa nesmie podavat detom min. Do 3. Rokov veku a dojciace matky sa mu maju tiez vyhybat a na 2. Strane v BCG vakcine, ktora sa donedavna "veselo" pichala uz na 4. Den zivota novorodenca, glutaman sodny nikomu neprekazal...podobne je to aj s dentalnou ortutou, ktora vie, ze je dentalna a preto neskodi...som sama komu tento dvojity meter prekaza??
Mamicky, sledujte zlozenie potravin, ktore Vasim detom davate- to je dolezite a zodpovedne... Ale kontrolovat zlozenie vakcin, to je uz krajne nezodpovedne..to robia len fanaticky, zle matky, ktore treba pokutovat a hlasit na socialku...nedavno bola v TV mlada matka, ktora davala svojmu asi 2 r. Dietatu len kupovane cokoladove pudingy so slahackou zo supermarketu...vraj nic ine nechce jest... Doteraz na nu socialku nikto nezavolal urcite, vsak je zodpovedna, hlavne, ze je dieta zaockovane, len o to ide...
Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
Re:Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
lebo sme si prečítali, hlavne niečo zaručene správne na internete. Paradoxne kto na tento moderný , či skôr "moderný" prístup dopláca sú zrovna tí pacienti, školáci a pod.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
PS: mam dôverovať zdravotnej Sestre, ktora mi bude chciet pichnut nejaku injekciu a ktora mi zaroven povedala(oponovala), ze oxytocin nie je hormón? A pritom ho veselo pichala mamickam ako "liek" na spustenie mlieka? Keď si nechcem dat pichnut hormóny som zasa len ta novodoba moderna mamička, čo si niečo nastudovala na internete a robí sa mudrejsia ako vystudovani zdravotníci ?!? Viete čo je mi to už jedno, ja konam podľa svojho najlepšieho svedomia a vedomia, rovnako tak konal cely život aj sir Winton, ktorý povedal, ze celY život odmietal vakciny, lebo celkový efekt je taký, ze len "zblbnu"(oslabia) imunitny systém...dnes ma 104 rokov a je zdravý a mentálne je na Tom tak, ako keď bol mladý, iba nohy ho už bolia ;) ;) žiaden zbytočný hliník v mozgu, žiadna starecka demencia či Alzheimer... Evidentne svoje rozhodnutie nikdy neolutoval...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:chlorid sodny?
Rozprávka o mamke, ktorá chcela vedieť, ako to naozaj je
Liga kritizuje testování vakcín za peníze, SÚKL chybu nenašel
Senior
Nebezpečenstvo očkovania
Senior
Senior
„Hlad je stále veľký problém. Preto je dôležité, aby sa podarilo vyvinúť plodiny, ktoré by mohli rásť aj v extrémnych podmienkach,“ dodáva aj Celec. „A v budúcnosti by mohli geneticky modifikované plodiny pomôcť napríklad pri plošných jednoduchých očkovaniach.“
Nech žije depopulácia...
Senior
Vakcinačný teror pokračuje...
premiéra
Otazky
Re:Otazky
BOMBA !!!
Senior
Eh?...
Re:Eh?...
Re:Re:Eh?...
To som našiel na tejto stránke, ako to mám chápať ?
Re:Re:Re:Eh?...
http://en.wikipedia.org/wiki/Disclaimer
Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
A mimochodom, napr. 15.5. v Modrom z neba bol chlapec, ktorý po očkovani v 11.roku (MMR) v dec. 2011 upadol na 2 mes. do bdelej kómy, v ktorej kričal, (najskôr mu začali trpnut končatiny) po 2 mes. Sa prebral potom ešte sa 2 mes. Nehybal, nerozpraval, neprehltal , na zač. Lekári povedali, že to poškodenie je nezlucitelne so zivotom...v BA im zamietli žiadosť o vozík a poloh.postel, lebo nenapisali, že jeho stav je trvalý...teraz sa stal zazrak, chodí, je, rozprava...po delfinoterapii sa už znova naučil aj bicyklovat...zasa musela pomôcť len rodina finančne a Modre z neba...stat a GSK sa na toto dieťa znova pekne vykaslali...lekári nevedia dovod...Takze ak sa Vasmu dietatu po ockovani nieco stane a Vy zo dna na den budete musiet opustit pracu a 24 hod. Denne sa starat o svoje postihnute dieta a ocitnete sa v hmotnej nudzi bez prostriedkov na to, aby ste svojmu dietatu dopriali vsetku moznu dostupnu nadstandardnu zdr.starostlivost, ktora by mohla jeho stav zlepsit, vedzte, ze stat aj vyrobca vakciny sa na Vas z vysoka vy..rú...naproti tomu, v krajinach, kde je ockovanie len dobrovolne, tam fondy na odskodnovanie obeti funguju...
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
"Táto webová stránka bola vytvorená ako služba spoločnosti GlaxoSmithKline. Napriek všetkému úsiliu nemusia byť informácie na tejto stránke vždy aktuálne. Obsahom alebo úmyslom tejto webovej stránky nie je poskytovať rady alebo odporúčania. Táto webová stránka neslúži ako základ pre akékoľvek rozhodovanie ohľadne výberu liekov alebo liečby. Je dôležité, aby ste sa spoliehali iba na rady lekárov, ktorí Vám poradia najlepší postup pre Vašu konkrétnu situáciu.
Spoločnosť GlaxoSmithKline nenesie žiadnu zodpovednosť za presnosť alebo úplnosť alebo použitie informácií obsiahnutých na tejto webovej stránke, resp. za ich aktualizáciu.
Prostredníctvom tejto webovej stránky je možné sa spojiť s inými webovými stránkami na internete, vrátane webových stránok pobočiek spoločnosti GlaxoSmithKline v iných krajinách, čo nevyhnutne neznamená, že spoločnosť GlaxoSmithKline tieto stránky podporuje, schvaľuje ich obsah, alebo akýmkoľvek iným spôsobom ich presadzuje. Spoločnosť GlaxoSmithKline nepreberá zodpovednosť za informácie na webových stránkach tretích strán, ktoré sú mimo jej kontroly. Aj keď je maximálnou snahou spoločnosti GlaxoSmithKline poskytovať spojenia iba na webové stránky tretích strán, ktoré spĺňajú požiadavky všetkých platných zákonov a ostatných právnych predpisov, ako aj interné normy spoločnosti GlaxoSmithKline, je potrebné si uvedomiť, že obsah týchto webových stránok tretích strán je tvorený a podlieha zmenám bez možnosti ovplyvnenia spoločnosťou GlaxoSmithKline. Preto spoločnosť GlaxoSmithKline nemôže prevziať zodpovednosť za žiadne informácie alebo stanoviská obsiahnuté na webových stránkach tretích strán."
http://ockovanie.sk/vseobecne-vyhlasenia.htm
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
"táto webová stránka neslúži ako základ pre akékoľvek rozhodovanie ohľadne výberu liekov alebo liečby. Je dôležité, aby ste sa spoliehali iba na rady lekárov, ktorí Vám poradia najlepší postup pre Vašu konkrétnu situáciu"
Toto je kľúčové na tej ich stránke, Vy tu doktorov akurát tak osie...., ale tam je jasne napísané. To si asi nečítal, či radšej nevidel. Takže ak dvaja robia to isté, zjavne to to isté nie je.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
http://www.sme.sk/c/4263387/ivan-bakos-kritici-ockovania-jednoznacne-skodia.html
mi bolo nad slnko jasné, že takýto rozprávkari nebudú rozhodovať, či ja alebo moje dieťa budú "povinne" zaočkované. Jednoducho sa u mňa strápnil a odpísal na celej čiare, práve tým "akoby ľudským" snažením sa o vysvetlenie celej problematiky. Bola to paródia a groteska, len ten smiech bol u mňa cez slzy...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Eh?...
A ako je to vlastne s tou variolou, čiže Vy by ste nemali vôbec problém vystaviť Vaše dieťa vírusu varioly ?
Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
ale pre mnohých krutá realita.
Samozrejme, 1-2-3 prípady nerobia štatistiku. Ale keď už poznám stovky prípadov, čo dokladujú takéto tvrdenie, tak to už je iná káva...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Eh?...
Mám problém vystaviť svoje dieťa vírusu varioly, rovnako tak ale mám problém aj vystaviť svoje dieťa vírusu vakcínie.
Re:Re:Re:Re:Eh?...
Viete také tvrdenie obrovské množstvá, no na internete sa to dá, to fakt, ale v skutočnej realite no neviem
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
A takisto DM I ako mozny nez. Ucinok ockovania je uvedeny v prib. Letaku vakciny MMR firmy Merck...taktiez DM I je spajany s vakcinami so zlozkou Hib, ktoru Vasa generacia ani moja generacia deti NEDOSTALA!!!Infanrix hexa so zlozkou Hib sa na SK pouziva od cca 2007. Takze halooo- wake up, please!!!
Precitajte si knihu nem. Pediatra Dr. Hirte-ho Ockovanie za a proti: „K nejčastějším autoimunitním poruchám, které se dávají do souvislosti s očkováním, patří revmatická onemocnění, diabetes mellitus a neurologická onemocnění. Martinuc Porobic (2005) pozoroval u zdravých studentů vzestup protilátek proti vlastním tělesným buňkám během jednoho měsíce, který uběhl po očkování proti žloutence typu B. Po tomto očkování častěji vypuklo autoimunitní neurologické onemocnění jako je například skleróza multiplex (viz také kapitola „Žloutenka typu B"). U ročních dětí se ve slinivce břišní objevilo po očkování vakcínou se složkou Hib nápadně mnoho protilátek proti buňkám vytvářejícím inzulín (GADA, 1A-2A) (Wahlberg 2003). U dětí, které jsou kvůli své genetické predispozici náchylné k autoimunitním onemocněním, se po očkováních relativně často objevují nežádoucí neurologické reakce (Montinari 1996, Bradstreet 2004).“ Konkretna studia Vaccinations may induce diabetes-related autoantibodies in one-year-old children. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14679101
Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Eh?...
Teraz len rozmýšľam ako je tento svet nastavený. Pokiaľ som robila (teraz som dôchodkyňa) a keď som urobila chybu vo svojej práci tak som ju musela finančne uhradiť. Ale keď lekár zdemoluje zdravie človeka tak sa mu nič nestane. Zákony fungujú čudne...
Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
" Správne by bolo očkovanie dať ako nepovinné, ale ten kto sa neočkuje mal by sa liečiť len alternatívne."
a odkážem Vás na môj starší článok:
http://www.slobodavockovani.sk/news/ockovanie-iba-veda/
zvlášť na odstavec:
"Krst – prijatie do spoločenstva a zároveň „očistenie od pôvodného, prvotného hriechu“, nedokonalosti od prírody. Nepokrstení – neočistení mali v minulosti, keď na to boli mocenské prostriedky a spoločenské prijatie, obmedzené práva a označovali ich ako hrozbu pre väčšinovú spoločnosť.
Podobnosť: Princíp kolektívnej imunity – len očkovaní majú právo byť právoplatnými občanmi, neočkovaní (rovnako ako nepokrstení) nemajú mať riadne občianske práva (prístup neočkovaných detí do kolektívu). Zároveň je očkovanie „očistením nedokonalosti od prírody“, pretože vylepšuje „naivný imunitný systém“, zásahom očkovacej látky sa mení podstata imunitného systému a vylepšuje sa to, čo sa narodilo nedokonalé. Neočkovaný jedinec je ohrozením spoločnosti, rezervoárom infekčných chorôb."
Pri písaní toho článku ma viedla intuícia, že v prípade očkovania nemáme do činenia s žiadnym racionálnym zdôvodnením, ale s dogmatikou. Čo presahuje naše schopnosti chápania, tomu musíme veriť. Klasická školská medicína sa teda len tvári ako veda.
Ten Váš argument v diskusii so zástancami povinného očkovania počuť stále častejšie a stále agresívnejšie - dobre, neočkujte sa, ale potom musíte odmietnuť všetko, čo medicína ponúka. Presne tak, ako v cirkevnej organizácii - najprv krst, a ak ten nie, potom nemáte prístup k nijakej ďalšej sviatosti. Je to ďalší prvok, ktorý presne zapadá k tomu, čo som písala v článku.
Ďakujem Vám a aj podobne zmýšľajúcej, obávam sa, že väčšine, v medicínskych kruhoch. Na facebooku, napríklad, beží diskusia s medikmi, čo mali výhrady voči pripravovanej demonštrácii v Košiciach za slobodnú voľbu v očkovaní. Poniektorí z nich sa nevedia dočkať chvíle, kedy nezodpovední neočkujúci alebo aj mnohé iné dobrodenia klasickej medicíny odmietajúci ľudia budú "na kolenách kľačať a prosiť" o pomoc lekárov. Len tak ďalej, ukazujete svoju pravú tvár a svoje pravé motívy v plnej kráse, či skôr ošklivosti. Vieme, s čím máme tú česť - a to najmiernejšie z toho je urazená ješitnosť.
Bez toho, že klasická školská medicína má štátom, teda mocenskými prostriedkami vynútený monopol na starostlivosť o zdravie obyvateľstva, by nemali jej predstavitelia toľko sebavedomia a ani Vy s nimi. Uvedomujete si, že sú to jednoducho vyhrážky, čo tu píšete?
Zdravotné poistenie: podľa Vás by sme mali platiť asi príplatky extra, prípadne by sa na nás nezodpovedných nemalo vzťahovať vôbec. Takú figu drevenú. Tu zase je ten istý princíp: buď budeme poslúchať a necháme lekárov robiť so sebou, čo oni uznajú za vhodné, alebo potom skapme. A keď poviem, že sa mi vôbec, ale vôbec nepáči, akým spôsobom sa nakladá s prostriedkami z verejného zdravotného poistenia, na ktoré máme nárok všetci, a preto si myslím, že sme vlastne povinne nútení platiť niečo, s čím nesúhlasíme? Kapitola sama o sebe. Časť odpovede tiež vo vyššie uvedenom článku.
A na záver, čudovali by ste sa, ale presne to si vírusy a baktéria hovoria: končím svoju pozemskú púť. Kdeže je mor, proti ktorému sa nikdy neočkovalo, napríklad? Aj hygiena a aj iné súvislosti sa pod chorobnosť na istú chorobu podpisujú. Nespite prosím na falošných vavrínoch, lebo veda môže ešte ukázať celkom iné fakty o našom zdraví a chorobách, než si tie, o ktorých si myslíte, že všetko vysvetlili a sú obzvlášť pravdivé preto, lebo Vy o nich viete.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
A po druhé. Použiť ako argument mor ? To snáď nemyslíš vážne. Koľko je vírusov, baktérii, resp. všeobecne mikroorganizmov. To sú vari všetky rovnaké? Je variola ? Nie je, kedy odišla do minulosti ? Prečo už nie je ? Sú osýpky u neočkovaných teraz v UK ?
Očkuje sa proti hepatitide typu C ? očkuje sa proti B ? Medicína bola, je a vždy bude riziko oproti benefitu, tu všetci meliete o tom aké je to riziko. V očkovaní je profit jednoznačne vyšší ako riziko.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
A na tom čiernom more trvám, akoby nie. Akože čo mám byť argumentom, že sa čierny mor pominul akosi sám od seba - že to bolo už dávno, či čo? Čierny mor je tu stále, len momentálne akosi nie je virulentný, či ako sa tomu odborne nadáva a prejavuje sa celkom okrajovo a akosi sa mu nedostáva dostatok životnej energie či ako by sa to dalo inak označiť. Proste splnil si, čo mal (áno, mám na mysli poriadne preriedenie populácie) a stačilo mu. Nijaké injekcie by ho v tom čase, v tých podmienkach a v celkovom kontexte vtedajšej doby neboli zabránili vo vyčíňaní. Ľudia to v tom čase brali ako trest Boží za ich hriechy. Ale ľudia dnešnej doby si pre zmenu myslia, že na všetko stačí injekcia, ktorá má väčšie profity ako riziká. Ešte sa ukáže, kto bol/ je viac poverčivý.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
"Význam očkovania je z historického pohľadu veľmi popierateľný. To je práve to, čo sa ukazuje – očkovanie nemalo na vymiznutie niektorých ochorení prakticky žiadny vplyv. Málokto si položí otázku: ako vymizli ochorenia, proti ktorým sa nikdy neočkovalo? Vezmime si jedno ochorenie – šarlach. V 19. storočí zabil asi 3x viac detí ako napríklad záškrt. Šarlach mal najvyššiu smrtnosť zo vtedajších ochorení, rodičia sa ho báli viac ako pravých kiahní. A kde je šarlach teraz? Občas malé epidémie, sporadické prípady, týždeň podávania antibiotík a hotovo. Pravdaže, najväčší pokles výskytu a úmrtnosti na šarlach nastal pred zavedením antibiotík. Ale aby sme sa nedržali len histórie. Súčasná situácia je jednoznačná: zaveďte do chudobnej oblasti hygienu, stačí mydlo, voda a inštrukcie, čo s tým, a nastane zníženie výskytu zápalov pľúc a hnačiek u detí najmenej o 50 %. Zvedaví si môžu vygooglovať Soap Study of Karachi (Mydlová štúdia). Začnite v Afrike medzi chudobnými očkovať a zvýšite úmrtnosť približne dvojnásobne. Opakujem: očkovanie v rozvojových krajinách zvyšuje úmrtnosť očkovaných detí, zavedenie hygieny ju znižuje." http://www.dieta.sk/index.php?page=1&type=news&id=11&method=main&art=3517
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Len sa dnes inak volajú :-)
Treba sa milý Ivan dovzdelávať aktívnym hľadaním informácií a nie tu skúšaním mňa, či mi dôjdu argumenty.
Hepatitída B sa očkuje, už v prvom roku v hexavakcíne, lebo veľké riziko hrozí, že dieťa touto zaujímavo prenosnou chorobou bude nakazené v nemocnici. Tým to odôvodňujú naše vakcinačné celebrity, napr. Mudr. Šimurka.
O tom, že by sa očkovala hep C neviem.
Osýpky vo Veľkej Británii- je to skôr hystéria úradov, ako realita.Ale samozrejme, nedodávam zdroje, lebo tie sú pre niekoho načisto nedôveryhodné, ale s tým nič nenarobím.
Ak Vás to už tak veľmi trápi, lebo zdá sa, že áno, ja si myslím, že očkovanie, čo sa týka akútnych prejavov niektorých chorôb, skutočne zaberá. Ale potlačenie akútnych príznakov nepokladám za prejav zdravia. Ako príklad uvediem ten vakcinačný vírus osýpok, čo sa usadí v lymfatickom systéme na stenách tenkého čreva, čo ho objavil tím Dr. Wakefielda. Ak ste doteraz udržali pohľad priamo, prosím, neprevracajte oči teraz, pri mene Wakefield. Ak sú Vaše vedomosti o súvise trávenia a psychológie (a teda o súvise trávenia a takých porúch, ako je autizmus) nedostatočné, predbežne Vám odporučím knihu Dr. Natashy Campbell-McBride, ktorá je aj v slovenčine: Syndróm trávenia a psychológie. Pani doktorka je atestáciou výživárka a neurologička a ponúka výbornú podpornú liečbu pre diagnózy: autizmus, ADD, ADHD, dyslexia, dyspraxia, depresia a schizofrénia. A predstavte si, ani z toto nemá bars veľký biznis, lebo základ je vo výživových odporúčaniach.
A ten mor stále myslím vážne a vážne myslím aj tú variolu. Nezveličujte jeden medicínsky vynález na záchrancu ľudstva. Vakcinácia potrebuje z piedestálu dole, do jedného radu s ostatnými postupmi, pomocou ktorých sa predchádza chorobám. A aj so všetkými tými benefitmi - pre koho akými.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Aspoň potom na jedno je dobrá táto diskusia "bez vzájomného pochopenia": ja si teda vyhradzujem právo byť taká, vo Vašich očiach (znovu opakujem, nepotykali sme si) nechápavá a dovoľujem si požadovať, aby som smela žiť aj v tej svojej nechápavosti podľa svojho presvedčenia. Nič iné celý čas nechcem. Ja Vás nenútim, aby ste silou mocou pochopili, čo vravím a čo píšem. Ani aby ste chápali moje dôvody. Toto tu totiž nie je vedecká, ale paradigmatická diskusia. V samotnom myslení totiž, milý Ivan, veľmi veľa záleží na citových pohnútkach. Toto je poznatok z najnovšej psychiatrie :-). Podľa toho, o čo človeku v hlbších vrstvách psychiky ide, zorganizuje v myslení "podvedome" poznávací proces. Od citových pohnútok závisí, čo a v akých súvislostiach si zapamätá, čomu prikladá význam, čo si nevšimne, čo a ako poskladá do zmysluplného celku.
Vy a ja máme iný základ myslenia, a preto sa Vám zdá, že som nechápavá. Som iná a preto v iných súvislostiach ako Vy myslím. Tu ale nejde o hru so slovami a pojmami, ale o dôsledky, ktoré z môjho spôsobu myslenia a z Vášho spôsobu myslenia do života plynú. Až v týchto dôsledkoch, v "životných odpovediach" sú tie kritériá, ktoré ukážu, koho myslenie bolo čím podložené a až podľa toho sa dá hodnotiť, kto čo chápe a kto nie.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
A co sa tyka nebezpecenstva linika vo vakcinach velmi otvorene o tom hovori prof.Shaw http://www.slobodavockovani.sk/news/shaw-prof-dr-christopher-a-/, ktory so svojim timom pri vyskume linika prisiel na sokujuce vysledky- videli odumieranie neuronov!!!
http://www.slobodavockovani.sk/news/studia-hlinikova-adjuvans-ve-vakcinach-jsou-bezpecna-/
"Je zajímavé, že podobný mechanismus, kterým akutní, subakutní a chronický stres selektivně potlačuje buněčnou Th1 imunitu a současně posiluje humorální Th2 imunitu, se považuje za odpovědný za rozvoj a průběh mnoha infekčních, autoimunitních/zánětlivých, alergických a nádorových onemocnění.[89] Například se ukazuje, že vyvoláním přesunu k Th2 mohou stresové hormony zvyšovat náchylnost k akutním respiračním onemocněním a posilovat postup onemocnění u HIV pozitivních jedinců.[89] Kromě toho těžký akutní stres, spojený s vysokou hladinou adrenalinu, vede k uvolňování histaminu z Th2 buněk (mastocytů), což může vést k zahájení nebo zhoršení existující alergické reakce.[89] A vysoké hladiny histaminu byly pozorovány také v mnoha rakovinných tkáních, což ukazuje na to, že zesílení Th2 reakce závislé na stresových hormonech může zvýšit náchylnost k vytváření tumorů.[89] Tato pozorování mohou vysvětlit, proč přirozeně získaná imunita proti běžným dětským nemocem může chránit před určitými agresivními druhy tumorů,[90] astmatem a dalšími alergiemi[91, 92] i neurodegenerativními nemocemi jako je např. Parkinsonova nemoc.[93]"
http://www.slobodavockovani.sk/news/studia-mechanizmy-autoimunity-a-toxicity-hlinikovych-adjuvantov-v-detskej-populacii/
Prof. Shaw na otazku "S tím co víte o hliníku z vašeho výzkumu, nechal byste si vy osobně píchnout vakcínu obsahující hliník?" odpovedal: „Ne, nenechal." Ani svoje mladsie dieta uz nedal zaockovat... Tiez uviedol: "V mojí laboratoři se nikdo nechce nechat očkovat. Tohle nás naprosto vyděsilo. Nechtěli jsme šťourat do očkování, ale můj bože, najednou jsme tu měli odúmrť neuronů!" , "Méně dobročinný člověk než já by se asi podíval na vztahy mezi farmaceutickými firmami a regulačními úřady. Neznám žádné bezpečné adjuvans. Hliník je jedním, které je považováno za „bezpečné“."
Viac tu: http://www.slobodavockovani.sk/news/studie-jasne-ukazuji-ze-hlinik-ve-vakcinach-muze-zpusobit-poskozeni-nervoveho-systemu
Takisto vysledky tejto studie si prestudujte:
http://www.slobodavockovani.sk/news/autoimunita-jako-dusledek-nadmerne-stimulace-imunitniho-systemu/
Podla Vasej logiky je neockovane dieta hned mrtve dieta a ockovane dieta automaticky zdrave dieta...takto to ale nefunguje!
Vysvetlite mi, ako ste prisli na to, ze dieta, ktore bude mat v dosledku ockovania oslabenu TH1 zlozku imunity si poradi s hocijakou infekciou lepsie ako dieta neockovane, ktore nebude mat oslabenu bunkovu teda protiinfekcnu imunitu??mate vo svojom okoli vobec zmapovane kolko je dnes deti s poruchami imunity??v mojom okoli skoro kazde druhe dieta ma narusenu imunitu a lieci sa od utleho detstva u imunologov a alergolov...dnesne deti dostavaju mnozstvo vakcin v porovnani s ich rodicmi a starymi rodicmi, teda podla Vasej logiky by mali prekypovat zdravim, ale realita ukazuje presny opak...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Nedávno bolo v médiách, že sa majú očkovať líšky proti besnote,lebo sa premnožila, to je ozaj blbosť. Podľa mňa je alergická alebo autistická líška lepšia ako besná. Či vlastne to očkovanie určite nefunguje, stačí líšky podchytiť, izolovať, zaviesť hygienické opatrenia a je po besnote. Teda som si to ani nemyslel ale pán inžinier písal, že tak sa to dá jednoducho vyriešiť.
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Tak , ked si precitate obsiahlu kapitolu ohladne varioly v knihe Dr. Buchealda Ockovanie - obchod so strachom, kde uvadza konkretne pripady z danej doby, ako sa ludia v nadeji davali ockovat proti pravym kiahnam a nasledne ako OCKOVANÍ na prave kiahne zomreli, konkretny pripad dvoch dievcatie, z ktorych bola jedna zaockovana a druha nie a paradoxne ta neockovana mala ovela miernejsi priebeh kiahni ako ta ockovana- kedze to " nezapadalo" do teorie klasickej mediciny, tak mudri MUDR.- covia sa rozhodli, ze najlepsie bude pre ich "vedu" , v ktoru tak veria, ze vymenia fotografie tychto dievcat a tu, ktora mala lahky priebeh oznacia ako ockovanu, aby to zapadalo do teorie, ze aj ked ako zaockovana kiahne dostala- aspon mali u nej lahsi priebeh...takze takto sa robi "veda" ...o tomto podvode informoval Dr. Buchwald vo svojej knihe... Takisto, keby ste boli viac v obraze, tiez by ste vedeli o podvodnej studii, ktoru dokonca doteraz doc. Kristufkova uvadza ako svoj zdroj pre tvrdenie, ze thiomersal nesposobuje autizmus a neurologicke problemy, oneskoreny vyvoj a pod...
Aj tento skandal zachytil dr. Hirte vo svojej knihe- tak citajte Ivanko, nech sa Vam trochu rozlepia tie zaslepené očičká :) a odporucam vziat si nejake vrecko, keby Vas pri citani "naplo"-mne je z toho totiz dost "na blití"...
"Velkému skandálu v oblasti manipulace s výsledky výzkumu očkovacích látek odhalil americký lékař a poslanec kongresu Weldon. Výsledek jedné studie souvislostí mezi pomocnou složkou očkovacích látek thiomersalem a autismem (Verstraeten 2003), byl prokazatelně zfalšovaný na nátlak jejího výrobce a amerického ministerstva zdravotnictví. V dopise ministerstvu zdravotnictví cituje Weldon následující zdokumentované výroky z předběžných rozhovorů mezi autorem studie Verstraetenem, zástupci ministerstva zdravotnictví a farmaceutického průmyslu: „Našli jsme statisticky významnou souvislost mezi očkováním a následným onemocněním autismem ... Existuje zde vysoce signifikantní souvislost s opožděným vývojem řeči... Bylo by ovšem potřeba zacházet s touto informací jako s vysoce důvěrnou a neměla by se zveřejňovat ... Tyto údaje přece můžeme zamlčet, abychom získali žádoucí výsledky ... Kritéria výzkumu můžeme podle libovůle změnit a nějak důvěryhodně to vysvětlit, abychom dosáhli požadovaného výsledku studie... Můžeme z naší databáze odstranit záznamy dětí s nejnižším zatížením thiomersalem a případy s vysokým zatížením, protože ty případy s vysokým zatížením reprezentují neobvykle vysokou procentuální míru následných škod... Tato studie by vlastně nebyla ve skutečnosti zapotřebí, výsledky byly předvídatelné ..." Jeden z účastníků tohoto setkání zaznamenal: „Nedal bych svému vnukovi žádnou vakcínu s obsahem thiomersalu, pokud bych věděl, co tomu předcházelo." V první verzi studie byla ještě řeč o signifikantní souvislosti mezi autismem a thiomersalem, v pozměněné a následně zveřejněné verzi již byla tato možnost zamítnuta. Mluví se o tom ve Weldonově dopisu ředitelce úřadu CDC (amerického národního epidemiologického centra) : „První verze studie z února 2000 mluví o signifikantní souvislosti mezi očkováním vakcínou s obsahem thiomersalu (TCV) a autismem, případně neurologickým opožděním vývoje. V pozdější verzi studie z června 2000 byla provedena manipulace s daty, aby byla souvislost s autismem vyloučena ... Konečná verze studie došla k závěru, že „nebyla nalezena žádná souvislost mezi očkovacími látkami s obsahem thiomersalu a neurologickými poruchami vývoje"... Při našem vlastním průzkumu této vaší studie jsme našli výsledky, podle kterých by vykazovaly děti s vysokým zatížením neurotoxickou rtutí menší pravděpodobnost vývojových poruch. Toto je pro mě důkazem, jak absurdní můžou být výsledky excesivní manipulace s daty. Při takovémto závažném, ale nepřiznaném konfliktu zájmů, nelze od autorů studie očekávat jiný výsledek." Autor studie, Verstraeten, byl ještě před jejím zveřejněním dosazen na finančně vysoce lukrativní místo u světově největšího výrobce vakcín Glaxo Smith Kline, tato informace však nebyla v časopise Pediatrics vůbec zmíněna jako možný konflikt zájmů (Weldon 2003). S ohledem na podobně skandální výsledky studií je těžké alespoň částečně důvěřovat výsledkům výzkumů očkování." Spominana riaditelka CDC nasledne dostala lukrativne miesto ako riaditelka divizie vakcin vo farmaceut.firme Merck...tento system tzv. "otacavych dverí" je v USA dobre znamy - najskor osoba "schvali" urcity liek/vakcinu a vzapati ide pracovat k vyrobcovi daneho lieku a podobne... A GSK ?? To je ta firma, co ma u nas monopol na vsetky povinne vakciny... (iba o pneumokokovu sa deli aj s Pfizerom..) Rozhovor je zachyteny aj tu inak.. http://www.slobodavockovani.sk/news/riziko-neurologickych-poruch-sposobenych-zlozkami-ockovacich-latok/
PS dufam, ze ste mojimi prispevkami jasne pochopil, ze co sa rizik ockovania tyka, nemate absolutne ziadne informacie, ste uplne mimo a kym si potrebne studie od roznych lekarov a vedcov, ktori sa stali voci ockovaniu kritickí nenastudujete , je zbytocne sa s Vami vobec dalej na tuto temu bavit. Miesto vypisovania tych dookola opakovanych mytov, si chodte nastudovat prace tychto lekarov a zistite si preco su uz voci ockovaniu kritickí, co ich k tomu viedlo, a pochopite, ze svoju karieru tito PÁNI LEKARI nezahodili len tak z rozmaru, ale mali na to vazne dovody...pre nich by bolo ovela lahsie mlcat a stupat si potichucky na kariernom rebricku ako prehovorit- informovat VSETKYCH nielen svoju najblizsiu rodinu a ocitnut sa tym padom automaticky na ciernej listine...vela riskuju, ale vedia preco, maju svedomie a na zdravi detí a dalsich generacii im skutocne uprimne zalezi...staci si precitat a pozriet rozhovor s dr. Wakefieldom a tiez pochopite ako to cele funguje-vlade a vyrobcovi nevadilo, ze vakciny sposobia epidemiu meningitidy, kludne ich vedome dali niekolkokrat po sebe do roznych krajin do obehu-pichnut malym detom!!! hnus!!! http://blip.tv/play/AYORgwAA.html
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
to nie je náhodou ten podplatený podvodník ?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
http://www.slobodavockovani.sk/news/dr-andrew-wakefield-o-mmr-a-autizme-1z3/
http://www.slobodavockovani.sk/news/studia-obvinenia-briana-deera-voci-dr-andrewovi-j-wakefieldovi-su-falosne-dokumenty-analyzoval-nezavisly-expert/
http://www.slobodavockovani.sk/news/dr-andrew-wakefield-zaluje-bmj-za-tvrdenie-ze-jeho-studia-je-podvodom/
http://www.slobodavockovani.sk/news/murdoch-a-vakciny-horsi-zlocinec-nez-jste-si-mysleli/
http://www.slobodavockovani.sk/news/preco-zdravotnicki-predstavitelia-zasli-do-takych-krajnosti-aby-umlcali-dr-andrewa-wakefielda/
http://www.slobodavockovani.sk/news/casopisy-british-medical-journal-bmj-a-the-lancet-uzatvorili-partnerstvo-s-vyrobcom-vakcin-merck-sharp-dohme-msd-/
http://www.slobodavockovani.sk/news/studia-opice-dostali-autizmu-podobne-priznaky-po-ockovani-mmr-a-dalsimi-vakcinami/
http://www.slobodavockovani.sk/news/sud-v-rimini-taliansko-rozhodol-ze-autizmus-u-dietata-bol-sposobeny-ockovanim-ministerstvo-ma-zaplatit-odskodne/
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
dal sa podplatiť, dal a následne napísal článok, v ktorom evidentne klamal. Zdiskreditoval sa sám a môžeš ho obhajovať ako chceš, nedá sa.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Velmi v skratke, ale vystizne to napisala dr. Elekova v ramci jednej diskusie tu na stranke:
MUDr.Ludmila Eleková | 21.06.2012
"Vyjádřím se k tomu jako možná jediný člověk účastnící se této diskuze, který si dal tu práci a přečetl PŮVODNÍ ČLÁNEK V LANCETU a Wakefieldovu knihu Callous Disregard, kde popisuje celou anabázi.
Kdo z vás četl totéž? Zejména kritici, jaké máte informace? Z novin, které jsou placeny týmiž lidmi, kteří mají akcie farma firem?
Víte, že britská vláda vědomě registrovala a používala MMR vakcínu, která byla předtím stažena z několika zemí pro nepřijatelně vysoký výskyt meningitid? Víte, že byli výslovně varováni, aby to nedělali nebo alespoň zavedli bedlivý monitoring NÚ? Víte že to ignorovali a kšeft dali firmě SmithKlineBeecham (ano, totéž jako dnešní GlaxoSmithKline, dvorní dodavatel prakticky všech dětských vakcín), protože to byla britská firma. Merck měl bezpečnější vakcínu, ale o něco dražší (asi o libru na dávku). Víte, že SKM o ten kšeft ani moc nestáli, protože moc dobře věděli, že jejich MMR je svinstvo? A víte, že když jim britská vláda slíbila beztrestnost a zbavila je odpovědnosti za NÚ, tak pak byli ochotni vyrábět vakcínu, o které zcela bez pochyb věděli, že zabije a zničí životy mnohem více dětem, než by zvládly všehcny ty nemoci dohromady?
A myslíte si, že když na to Wakefield náhodou přišel, že mu poděkovali? Prostě zakopl o špatně zahrabanou politikcou mrtvolu. Celé to byl politický, vykonsturovaný proces.
MMR způsobuje autismus, tečka. Wakefield to napsal jasně: kdyby ty děti upadly do autismu po přirozené nákaze, nikdy by nikdo jeho práci nezpochybnil. Normálně nezaujatě by se to probíralo v odborném tisku, normálně by byly vyšetřovány a léčeny. Jenže dotknout se posvátné MMR -chrań bůh.
Už byli rehabilitováni dva z jeho spoluautorů a jeho vlastní rehabilitace je na spadnutí. Jeho případ je testem demokracie a obyčejné spravedlnosti."
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Ja totiž v súvislosti s pravými kiahňami (variolou) tvrdím dve zásadné veci:
1. neboli vyhubené, ale stále sa vyskytuje ich miernejšia podoba (variola minor), tentokrát pod novým názvom "opičie kiahne" (monkey pox)
2. za ich "vyhubenie" (presnejšie: redukciu) vôbec ale vôbec nemôže očkovanie, lež tzv. Leicester method. Veľmi stručne: ide o súhru 4 opatrení:
1. surveillance (aktívne vyhľadávanie chorých)
2. isolation (izolácia chorých)
3. quarantine (karanténa kontaktov chorých)
4. sanitation (hygiena, vrátane spálenia všetkého šatstva a ostatných predmetov dennej potreby chorého)
Viac k Leicester method tu:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1082657/
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Hello. This is Paul Auwaerter speaking from the Division of Infectious Diseases at the Johns Hopkins University School of Medicine for Medscape Infectious Diseases.
It has been 50 years since the licensure of the measles vaccine in 1963 in the United States. The vaccine was derived from work by Thomas Peebles and John Enders, who discovered and refined the virus and vaccine.[1-3] Then, later in the 1960s and early 1970s, Maurice Hilleman incorporated it into the remarkable MMR (measles, mumps, rubella) vaccine at Merck.[1-3]
Before measles immunization, measles was a highly contagious illness that caused, on average, 48,000 hospitalizations a year in the United States and resulted in 7000 children with significant seizure disorder, roughly 1000 with permanent brain damage, some related to subacute sclerosing panencephalitis (SSPE), and about 500 deaths.[2,3] With immunization, these rates fell dramatically in most of the developing world, such that by the year 2000, indigenous measles had been eradicated in the United States, with only rare imported cases.[1,3]
Speaking from a personal perspective, I started studying measles in 1991 in the laboratory of Diane Griffin. Twenty years ago, the most pressing matters were efforts to enhance immunization in infants in the developing world, where it still accounted for many deaths, perhaps to prevent those babies from contracting measles after maternal antibodies waned. In addition, we wanted to develop ways to maintain a cold-chain delivery of the measles vaccine to low-resource settings.
Where are we now? In 2013, the measles vaccine remains extraordinarily effective. In 2008 in the United States, however, we saw an outbreak of indigenous measles with subsequent outbreaks such that in 2011, 222 cases had been reported in the US.[2] Since the autumn of 2012, in the United Kingdom, there have been outbreaks of measles in Northeastern England and Wales, totaling more than 750 cases.[4] These outbreaks are occurring primarily in unimmunized children, mostly children ages 5-14 years.
This is exactly the age that you might predict as a consequence of the erroneous Lancet article by Wakefield and colleagues[5] that linked the MMR vaccine with autism (a hypothesis that has been soundly discredited along with the primary author). However, the ramifications are coming home to roost now; many parents became concerned that vaccines may lead to developmental delays in their children, and they sought not to immunize them. Thus, we are seeing these unimmunized children now, predictably prone to measles.
To samozrejme bude tiež nejaký výplod nejakého nevzdelanca.
Pán inžinier, aby sme si rozumeli, ja by som bol rád aby sa očkovanie zrušilo, detský doktori by na tom zarobili, na tom by zarobili, nie na očkovaní, ale to tu asi málo kto pochopí.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eh?...
Re:Eh?...
Re:Eh?...
doplnte dalsie otazky
Re:doplnte dalsie otazky
200Eur by stačilo ? či viac
Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Ja dôchodkyňa mám pred sebou video pána MUDr. Saputo na www.naturalnews.tv ako hovorí ako farmaceutický priemysel robí depopuláciu nás dôchodcov (očkovania, psychiatrické lieky, lieky proti vysokému cholesterolu, lieky na osteoporózu + ďalšie vymyslené choroby). Darmo je nás priveľa + zravý Chemtrails + zdravé gmo.
Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
V prvom roku života nie je prehliadka každé 2 mesiace, ale spolu 9x, čo je teda o poznanie viac než raz za 2 mesiace.
Nejak máte problém s detailmi, zdá sa.
Re:Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Prajem pekny den.
Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Re:Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Nakoľko pediatri sú najzavrhovanejšou skupinou lekárov u nás, ja by som im to doprial. Vieš milý alergik, byť odkázaný len na to, čo si tu prečítaš a potom sa tváriť, že niečomu rozumiem, dosť biedne.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
Ak je tu na stranke prelozena nejaka studia - napr. o hliniku, nic Ti nebrani v tom,aby si si tuto studiu vyhladal cez pubmed a prestudoval, takisto Ti nic nebrani v tom zakupit si vsetku dostupnu literaturu na temu Ockovanie a prestudovat si vsetky studie v orig.zneni,na ktore ta-ktora kniha odkazuje...alebo s tym mas problem?? ja mam takychto knih zakupenych a prestudovanych asi dvanast...
2. uz si tu v ramci diskusie ukazal,aky mas prehlad napr.o vakcinach,ktore si dostal Ty resp. Tvoji rovesnici a ake dostavaju dnesne deti - bol si opäť uplne mimo, takze sa laskavo radsej zamysli nad svojimi vedomostami a dopln si ich skor ako budes kritizovat druhych...
3. neviem odkial mas informacie,ze pediatri su najzavrhovanejsou skupinou lekarov u nas - s tymto urcite ja osobne nesuhlasim,ale samozrejme zlepseniu vztahu lekar-pacient by rozhodne pomohla slobodna volba v ockovani-pediater by nebol statom donuteny udavat svojich pacientov a vyvijat na nich neprimerany natlak,aby splnil "prikazy zhora"-teda maximalnu preockovanost svojich pacientov bez ohladu na individualne potreby pacienta a individualne vysoke riziko poskodenia zdravia ockovanim v suvisl. s rodinnou anamnezou pacienta (autoimunitne ochorenia, vyskyt DMI po ockovani u surodenca, alebo apnoe s rizikom SIDS po ockovani v rodine a pod...)
4. ak by bola slobodna volba, aj tak len mozno 1-2% rodicov by neockovalo,zvysok by akceptovalo oficialne odporucane ockovania,takze niet sa coho bat...a inak -kolko mate neockovanych pacientov,,ze viete porovnavat ich zdravie s ockovanymi?? Nem.pediater Dr.Hirte ma totiz vo svojej starostlivosti tak ockovane ako aj neockovane deti a vsimol si zaujimavy fakt,ze neockovane deti nebyvaju tak casto chore,pretoze ich vidí len na preventivnych prehliadkach a teda su zdravsie v porovnani s ich ockovanymi rovesnikmi, resp. ak aj maju nejaku infekciu,tak to zvladnu eviidentne bez potreby navstevy pediatra,cize na neockovanych detoch velky biznis asi neurobis a ani tak vela roboty s nimi mat nebudes - tym padom su Tvoje obavy neopodstatnene...a nie je ani logicke,aby dieta ockovane,u ktoreho je predpoklad, ze bude mat oslabenu TH1 bunkovu protiinfekcnu imunitu (kedze ockovanie posuva imunitu smerom k TH2 protilatkovej humoralnej imunite), zvladalo akukolvek infekciu lepsie ako dieta neockovane,ktore nebude mat v dosledku ockovania oslabenu TH1...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:doplnte dalsie otazky
No a zaujimalo by ma tvrdenie, ze po zruseni povinneho ockovania ochorenia budu na vzostupe... To by potom museli byt nasi "volnomyslienkari ockovaci dobrovolnici" s rozsiahlejsimi ludskymi pravami rozhodujucimi o sebe samom na Zapade vramci EU uz vymreti? Nie? A co utecenci, tych budu povinne nutit sa u nich ockovat, ked im daju obcianstvo? Asi nie, ze? To by si nemohli dovolit. To len nas stat si moze dovolovat.
ale
Re:ale
Lenže podanie paracetamolu nie je v žiadnom zmysle slova povinné, a to je dosť veľký rozdiel.
Re:Re:ale
Re:Re:Re:ale
nech to teda pediatri dajú "vyžrať" debilnému ministerstvu, je mi to srdečne jedno. Ak však nevedia odpovedať na otázky o očkovaní, nie sú vlastne kompetentní očkovanie vykonávať. Nech ich teda ministerstvo poriadne vyškolí aj v tom, ako funguje očkovanie a čo všetko reálne po očkovaní hrozí, nielen v tom, ako psychologicky manipulovať zdráhajúcich sa rodičov.
Nárast prenosných ochorení po zrušení očkovania je veľmi otázny. Síce by pravdepodobne vzrástol o niečo výskyt osýpok, príušníc a ružienky, rapídne by však klesol výskyt iných vírusových ochorení, keďže očkovanie prepína špecifickú imunitu do Th2, čím potláča Th1, a teda aj potláča schopnosť imunitného systému účinne sa vysporiadať s bežnými virózami. Osobne teda očakávam skôr celkový pokles chorobnosti na prenosné (hlavne vírusové) ochorenia, keby sa očkovanie naozaj zrušilo.
Obaja však veľmi dobre vieme, že sa len tak ľahko nezruší, takže toto je čisto hypotetická debata.
Pokles počtu pediatrov vidím ja osobne ako vysoko pozitívnu vec, lebo to vo výsledku donúti rodičov prevziať väčšiu časť zodpovednosti za zdravie dieťaťa do vlastných rúk, naučiť sa zvládať detské choroby pokiaľ možno bez pediatra a na pediatra sa obracať len v skutočne nevyhnutných a vážnych prípadoch.
A čo konkrétne si majú rodičia zaplatiť, keď neočkované dieťa ochorie napr. na osýpky? Vitamín A? Ten ani dnes poisťovňa neprepláca, takže čo ako?
Pridať nový príspevok

Zdroje/IV.2019
stav k strede 7.IV.2019 15:52
súčet darov na obživu
tvorcu a jeho rodiny:
292,48 €
počet príspevkov: 56
životné minimum 2020
(2 dospelí + 3 deti):
658,94 €
súčet všetkých príspevkov
na náklady na prevádzku:
20,50 €
počet príspevkov: 6
Za všetky dary
srdečná vďaka!
Najnovšie články
- 16.X.2020 — Právnické okienko — Odvolanie sa Ing. Mariána Filla voči Rozsudku Okresného súdu Žilina č. 8C/81/2017-150 zo stredy 12.VI.2019 v spore prof. MUDr. Vladimír Oleár CSc. vs. Ing. Marián Fillo
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Krajského súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Okresného súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 06.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Podaniu žalobcu MUDr. Štefana Zelníka PhD. k výzve Okresného súdu Žilina, sp.zn. 42C/102/2017 zo 05.09.2018“
- 05.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Žalobe o ochranu osobnosti“ MUDr. Štefana ZELNÍKA PhD. z utorka 5.XII.2017
- 25.XI.2019 (01.XI.2019) — Právnické okienko — Infografiky k prejednávanému návrhu novely Zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia — DOPLNENÉ
- 19.XI.2019 — Právnické okienko — Podporte, prosím, hromadnú pripomienku k novele očkovacej vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z.z. DO ŠTVRTKA 21.XI.2019 VRÁTANE
- 09.XI.2019 — Komentáre — O kritike a vášnivých diskusiách (nielen) o očkovaní na internete
- 03.XI.2019 — Právnické okienko — Porušovanie ľudských práv v medicíne: déjà vu či železné pravidlo? (Zem&vek Revue 2018)
- 15.X.2019 (11.XI.2010) — Zdravotná poradňa — Očkovacie látky v „povinnom“ očkovaní na Slovensku — 2× DOPLNENÉ a 5× AKTUALIZOVANÉ
- 14.X.2019 — Príbehy zo života — Výborné zdravie detí bez očkovania (či vďaka neočkovaniu?
- 13.X.2019 — Čo máme nové — Relácie o očkovaní na internetovej rozhlasovej stanici InfoVojna.sk
- 11.X.2019 — Zdravotná poradňa — Aké boli prvé schválené vakcíny proti detskej obrne? Bezpečné a účinné, ako nás to učí očkovacie bájoslovie? Ani omylom!
- 02.X.2019 — Právnické okienko — Komentár k prejavu ministerky zdravotníctva SR doc. MUDr. Andrey Kalavskej PhD. o očkovaní v NR SR 12.IX.2019
- 06.IX.2019 — Právnické okienko — Petícia proti návrhu novely zákona č. 355/2007 Z.z. o neprijímaní neočkovaných detí do predškolských zariadení
- Články — Ako vôbec môže niekto hovoriť o argumentoch „ZA“ očkovanie? —
14.IV.2019 — 5. časť,
18.V.2018 — 4. časť,
28.II.2018 — 3. časť - 2.IV.2019 — Príbehy zo života — Neutíšiteľný plač a následná epilepsia a vážne trvalé zdravotné postihnutie po očkovaní proti záškrtu, tetanu a čiernemu kašľu
- 1.IV.2019 — Čo máme nové — Slovenský preklad letáka „Očkovanie a autizmus“ (A4 obojstranne, 3 stĺpce)
- Články — Čo možno neviete o očkovaní —
10.V.2018 — 53. časť: „Nová vlna hystérie okolo osýpok“ (Vitalita 4/2018),
17.III.2018 — 52. časť: „Úmrtia po hexavakcíne“ (Vitalita 2/2018),
04.I.2018 — 50. a 51. časť: „(Ne)bezpečnosť hliníka vo vakcínach“ (Vitalita 11 a 12/2017), …,
obsah seriálu článkov z časopisu Vitalita - Články — Očkovacia ruleta: skúsenosti, riziká a alternatívy —
30.III.2018 — 62. O novej vakcíne proti ovčím kiahňam ● Úloha očkovania pri vzniku autoimunitných ochorení mozgu,
04.III.2018 — 61. Kritici očkovania sa boja krátenia financií ● Príbeh Carol,
19.II.2018 — 60. Bezpečnosť a účinnosť očkovania: Lekárske štúdie, ktoré spochybňujú bezpečnosť a účinnosť očkovania (a očkovačov), …,
obsah knihy
Podporujeme
Kontakt
01007 ŽILINA tel./SMS/MMS: 0904 827 031
číslo účtu SK:
520700-4200920643/8360
SK1983605207004200920643
BIC/SWIFT: BREXSKBX
číslo účtu CZ:
2800070065/2010 sloboda.v.ockovani@gmail.com