Výzva na protest proti pripravovanej zmene legislatívy v oblasti očkovania
Jedna z čitateliek nám zaslala nasledujúcu výzvu:
Milí všetci,
uvažovali ste niekedy o povinnom očkovaní? Chcete žiť v demokratickej spoločnosti, kde ak sa rozhodnete Vaše dieťa neočkovať, hrozí Vám trest? Zaváňa to totalitou?
Vzhľadom na novelizáciu zákona č. 355/2007 Z.z., ktorej cieľom je ešte viac sprísniť povinné očkovanie a z lekárov urobiť policajtov (viac informácií o problematike nájdete v Liste pre poslancov zdravotného výboru NRSR z 25.I.2012) nemôžeme nečinne sedieť.
Nazbiera sa nás dosť, aby sme zorganizovali demonštráciu?
Ak by ste mali záujem sa zúčastniť, pošlite nám elektronický kontakt na vakcina.ivr@gmail.com a ak sa nás nazbiera reprezentačný počet, stretneme sa v apríli pred parlamentom. O mieste a čase konania vás budeme včas informovať.
Ak sa aj nechcete zúčastniť, zdieľajte, prosím, túto výzvu. Ide o to, aby verejnosť vyjadrila svoje stanovisko k už aj tak totalitnej legislatíve povinného očkovania a prijímanie ďalších reštrikcií (keď má lekár vykonávať úlohu policajta a sám byť pod hrozbou trestu), je v demokratickej spoločnosti vrcholom ignorancie voči ústavným právam a voči Dohovoru o ochrane ľudských práv a dôstojnosti človeka v súvislosti s aplikáciou biológie a medicíny.
Prosím, zdieľajte túto informáciu, aj keď máte pocit, že Vás osobne sa to netýka. Môže to byť viac než dôležité pre ľudí z Vášho okolia!
Ďalšie informácie tu:
- https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=587628297932503&id=106303676064970
- http://www.slobodavockovani.sk/news/novela-ockovacieho-zakona-c-355-2007-z-z-vychytava-viacere-nedostatky-na-ktore-uz-dlho-upozornujeme/
Diskusia: Výzva na protest proti pripravovanej zmene legislatívy v oblasti očkovania
nedam
pridaj sa k nám všetko so všetkým súvisí
naozaj viete? tak skuste...
Viete preco to tak pomaly bude aj s poliomyelitidou (detskou obrnou)?
Viete preco sa na tie ochorenia niekedy hromadne zomieralo a ked sa zacalo ockovat, cisla klesali?
Naozaj viete co sa deje pri ockovani vo vasom tele a ako funguje imunitny system? Alebo vam len niekto povedal, ze ockovanie je zle, lebo nam nim chcu ublizit farma firmy?
Skuste si zohnat aj informacie z inych zdrojov ako je net (a hlavne jeho diskusie "plne odbornikov"),skuste naozaj odbornu literaturu, aby ste pochopili, co je imunita a ako funguje ockovanie... Majte vlastny nazor a vlastne argumenty preco ano alebo preco nie! Chapte a hlavne rozmyslajte!!
A pokial aj tak nepochopite, ze je tu stale viacej plusov ako minusov, nech sa paci, je to vase riziko pre vase deti...mozno sa vam raz podakuju...a mozno tu moznost mat nebudu...
Btw, o tej slobode... kolko sa ludia bili za slobodu napr volit a ked ju maju, kolko ich to naozaj vyuziva?
Re:naozaj viete? tak skuste...
ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Niektori ludia su alergicky na ustipnutie vcelou. Tak podme zabit vsetky vcely lebo raz za cas sa stane ze niekto zomrie na anafylakticky sok.
Prosim Vas, nepozerajte sa na ockovanie len pohladom medii. Je neodborny a velmi velmi klamlivy.
S jednou vecou ale suhlasim, na sezonne ockovanie proti chripke sa mozme vykaslat. Ak bude mat niekto pocit ze mu to pomoze ok, ale inak je to asi blbost.
Tak a teraz mi vynadajte a zneste ma pod ciernu zem!
Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Vy asi nemáte deti, pane, Vy ani nemáte predstavu o tých stovkách zmrzačených slovenských detí, ktoré sa už ako novorodeňatá museli trápiť a ich rodičia s nimi, s hnisavými abscesmi, spuchnutými uzlinami, bolestivými stavmi, komplikácia ktoré spôsobovala práve neslávna BCG vakcína (pre Vašu info, áno to je tá akože proti TBC) vo všetkých kultúrnych štátoch Európy túto vakcínu ZAKÁZALI, po tom, čo zistili, že vakcína prináša viac škody ako úžitku. Veď už ani na SK sa to verejné tajomstvo nedalo zatajiť, aj keď napr. nesmeli lekári a sestry o tom hovoriť. Dokonca v Indii to bolo otestované aj naživo...na TBC ochorelo viac ľudí, ktorí boli zaočkovaní, ako tí čo neboli. Lenže také informácie Vám noviny či časopisy neotlačia, pretože sú vazalmi farmafiriem a ich subdodávateľov...tie firmy ich živia, lebo si platia v tých novinách, televíziách a časopisoch reklamy.
Aha teraz vidím, píšete, že keď raz budete mať deti, tak ich dáte zaočkovať, bude sa Vám lepšie spať...takže nemáte deti...neviete čo je to sa o ne báť...keď Vám večer po očkovaní prevrátia oči nahor a strašným plačom, ktorý sa nedá utíšíť, dávajú najavo, ako ich telo, hlava bolí...a lekári len pokrčia ramenami, lebo nad nimi vyšší páni z ministerstiev a úradov, že, predsa na SK poškodenia vakcínami NEEXISTUJÚ. O to sa stará skorumpovaná mašinéria, máme kapitalizmus, aj štátni úradníci potrebujú mať vily na kolibe, že? A že s dovtedy usmiateho veselého dieťaťa, sa na dlhé roky (prinajhoršom natrvalo) stane chorľavé, mĺkve, vo vývoji zaostávajúce, nekomunikatívne a smutné dieťa...za akú cenu? Za imaginárny pocit bezpečia, z viery, že vakcína chráni, pred chorobami, ktoré je aj tak malá pravdepodobnosť vôbec dostať? A že vďaka očkovaniu sa choroby podarilo potlačiť? Videli ste niekedy kompletné grafy výskytu rozličných chorôb? Videli ste nanajvýš čiastočné, také aké radi prezentujú farmafirmy a im poplatné (desivé je to) spomenuté ŠTÁTNE inštitúcie...t.j. ukazujú ako výskyt tých strašidelných chorôb klesal, keď sa zaviedlo očkovanie...lenže výskyt tých chorôb klesal - a rapídne - už dávno predtým, práve v časoch, keď ľudia začali sa viac venovať hygiene, keď sa v mestách zaviedla kanalizácia (dovtedy sa v mestách napr. vylievali nočníky von z okna) , keď sa zlepšovali životné podmienky, keď prestali ľudia bývať pod jednou deravou strechou v plesnivých stenách spolu so svojimi hospodárskymi zvieratami, no a neskôr keď mali domácnosti možnosť zabezpečiť si správne uskladnenie potravín, chladničky, podmienky predaja potravín (uvádzanie dátumu spotreby, pasterizácia a pod.) to už ani nehovorím. Akú úžasnú možnosť máme, prostredníctvom médii, môžeme ľahko prísť k informáciám, správy dokážeme šíriť neuveriteľne rýchlo, a my tuto ľudia čo používame rozum, nedokážeme sa inak chrániť pred eventuelnými KONKRÉTNYMI hrozbami, príležitostného vzniku nákazy, operatívnym riešením, karanténnou, sprísnenými hygienickými opatreniami, prípadne efektívnou liečbou, ktorá dnes je bezproblémová (na choleru v minulosti vôbec nemuselo toľko ľudí zomrieť, keby poznali obyčajné infúzie na zavodnenie pri dehydratácii) . NIE namiesto toho budeme hlava nehlava očkovať látkami a elixírami, ktorých zloženie je vďaka zákonodarcom predmetom firemného tajomstva...kde jeden štát nedokáže mať vlastné kontrolné laboratórium, lebo na to jednoducho nemá...má to iba farmafirma, ktorá si výsledky takýchto výskumov, tiež podrží ako výrobné tajomstvo. O platených PR kariérnych medical doctorov, ktorí za vilu vo Francúzsku či Xmiliónovú províziu kľudne zapredajú svoj podpis pod lajstro, že vakcína je testovaná a neškodná...Takže keď raz budete mať dieťa radšej dávajte pozor aby Vám dieťa nezrazilo auto, aby na seba nezvrátilo hrniec s horúcou vodou, aby nevypadlo z okna, to sú najčastejšie príčiny poranení a úmrtí - úrazy... a nie bu bu bu bu tie hrozné choroby, ktoré kosili našich predkov...Choroboplodné zárodky vždy boli a budú je to súčasť života, je to boj všetkých živých organizmov o prežitie...je naivné si myslieť, že vakcína spôsobí stav, že človek neochorie...naopak...vždy sa nájdu nové, ďalšie, nebezpečnejšie mikróby a vírusy, ktoré napadnú ľudí, práve preto, že sú "úžasne" zdraví...prečo je toľko nových ochorení? No prečo? Zvaľujeme to na životný štýl, ale to nemusí byť pravda. To na čo narážam - stačí uviesť len jeden fakt...počuli ste niekedy výraz cross-imunity? Je to imunita, ktorá vznikne po prekonaní nejakej choroby a tým chráni človeka pred chorobou inou...O akú imunitu prichádzajú naše generácie, keď pomaly budú zaočkované aj proti bežným detským chorobám, ako sú napríklad, ovčie kiahne (no áno, zrazu niektoré naše kapacity tvrdia, že evtl. jazvičky po kiahňach, mohli by dieťa neskôr esteticky iritovať - ale tí istí zabudli, aké krátery na plieckach deťom dovtedy spôsobovali BCG vakcínou, však? Aká je ta chrbtica profesorská ohybná) Dosť desivá bola pre mňa nedávno sporá informáciá v médiách, že vedci pracujú na lieku proti rakovine (robia výskum s vírusom osýpok) takže len aby nakoniec nevyšlo najavo, že prekonanie osýpok utužuje obranyschopnosť organizmu voči rakovine...samozrejme zjednodušujem...ale o tom toto všetko je. Človek si myslí, že prírodu prechcá, ale neprechcá, neexistuje stav trvalého zdravia...s tým treba žiť...apropo, ten Váš pokoj duše...na klídek si treba dávať pozor, lebo práve fiktívna istota je pre človeka ohrozujúcim faktorom, prestane si dávať pozor...a môže prísť k inej škode...takže, buďte prosím ohľaduplní a starajte sa o svoje vlastné deti a nie cudzie, ak veríte, že ich očkovanie ochráni, nemáte sa čo báť našich neočkovaných detí. Ďakujem Vám.
Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Re:Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Prirodzeným citom, intuíciou a zdravým rozumom som prišla na to, že očkovanie mojej zdravej (40 mesiacov dojčenej) dcére škodí. Jej pravidelný rast (písala som si podrobný denníček) sa na niekoľko mesiacov zamrazil a bolo mi jasné, že jej telo bojuje s neprirodzeným vstupom - vakcínou. Potom som sa dozvedela o úmrtiach a celoživotných následkoch po očkovaní a o tom, že lekár nikdy nevie do akého momentálneho prostredia v tele vakcína vstupuje. Nedokázala som už dieťa viesť vedome na "popravu" a utešovať sa, že jej to možno neuškodí. Od dvoch rokov nie je očkovaná. Keď mala 18 a jej spolužiaka hospitalizovali s Hepatitídou, všetci v triede dostali nariadené doporučeným listom hlavného hygienika dať sa zaočkovať. Rozmýšľala som: ak už nakazená je, očkovanie by jej mohlo len prihoršiť a ak nie je, tak načo očkovať? Rozhodnutie som nechala na nej. Zaočkovať sa nedala a po následnej kontrole v triede sa jediná nepreukázala potvrdením o zaočkovaní. Nikto nás nesankcionoval.
Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Re:Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Kritická choroba dieťaťa znamená pre každú rodinu nielen obrovské psychické vypätie, ale i značnú finančnú záťaž a zmenu celého doterajšieho života. Na Slovensku sa smutnú správu len o najzákernejšej chorobe - rakovine u vlastného dieťaťa ročne dozvie približne 200 rodín.
viac na http://www.dobrenoviny.sk/c/10275/pripoistenie
Tak radšej nech dieťa prekoná ochorenie prirodzene v akútnom štádiu, ako riskovať chronické choroby. My už nikdy nebudeme očkovať!
Re:Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
Re:Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
V Indii sa skutocne tie experimenty s vakcinou tbc robili (ovkovane vs neockovane deticky) a umierali zaockovane deti.
Plus uz som citala z viacerych zdrojov, ze prekonane osypky zvysuju imunitu voci niektorym druhom rakoviny... Tod tiez pravda.
Re:ludia, uz ste sa uplne zblaznili?
očkovanie
Re:očkovanie
Re:Re:očkovanie
Re:očkovanie
prianie smrti
Re:prianie smrti
Re:Re:prianie smrti
http://poprad.korzar.sme.sk/c/6732548/v-osadach-pod-tatrami-zaockuju-deti-proti-tuberkuloze.html
Re:Re:Re:prianie smrti
Re:Re:Re:prianie smrti
Re:Re:Re:prianie smrti
Re:Re:Re:Re:prianie smrti
Re:Re:Re:Re:Re:prianie smrti
Re:Re:Re:Re:Re:prianie smrti
Vyzva
Re:Vyzva
Re:Re:Vyzva
dakujem...
...
Re:...
Re:...
Re:Re:...
Re:...
Senior
Ako sa robí depopulácia. Jeden z tých bodov je očkovanie. Bŕ, bŕ...
GlaxoSmithKline
fuj GlaxoSmithKline..... tato firma by mala byt minimalne v SR zakazana zo zakona nie podporovana!
Re:GlaxoSmithKline
Re:GlaxoSmithKline
Súhlasím s tým, že všetky amorálne farmaceutické firmy (tzn. vrátane najväčších výrobcov vakcín, menovite GlaxoSmithKline, Pfizer, Merck, Baxter atď.) a ich výrobky by mali byť u nás zákonom zakázané.
Re:Re:GlaxoSmithKline
To co ma byt?!
Ved je to na tej istej urovni ako nacizmus!!!!!!!!!! Norimbersky proces na GlaxoSmithKline, povesat do prievanu bez milosti!
Moje dieta na bedobrovolne chemicke pokusy GlaxoSmithKline neposkytnem, a to ze pod hrozbou pokuty takuto zavaznu trestnu cinnost Slovensky stat kryje je nechutny priam nadnarodny zlocin!
Nechutne, fakt nechutne.
Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Stav, ktorý panuje na Slovensku v oblasti očkovania, je vskutku fašizmus. Benito Mussolini definoval fašizmus ako spojenie štátnej moci s korporátnou a presne to sa u nás stalo v očkovaní. A nielen v očkovaní.
Udrel ste klinec po hlavičke!
Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
problém však je v tom, že LEN A LEN vďaka týmto pešiakom celý tento obludný systém funguje. Keby sa všetci tito pešiaci naraz vzopreli, systém by padol do 10 sekúnd.
Toto je presne o tom istom, ako nacistické Nemecko alebo fašistické Taliansko. Aj tam si slušní ľudia, ktorí potrebovali platiť zloženky, iba konali stoju prácu a držali hubu a krok. Ale iba vďaka tomu ich mlčaniu celý ten obludný systém fungoval.
Re:Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Co to tu vlastne spietatate?. Ja osobne som pripravany chranit svoje dieta aj nasilim, to jest pre ockovanie plnit riadky trestneho zakona O NUTNEJ OBRANE.
Cize trestny zakon mi dovoluje branit svoje (aj rodicovske) prava nasilim, a burit sa proti nezakonnosti aj nasilim, pokial TO INAK NEJDE. A ocividne pokial to inak nepojde, tak bude nasilie a kazdy kto bude chciet ublizit mojim detom proste skonci zle, a pokial ho budem musiet zabit, tak ho aj zabijem...
to pisem uplne otvorene, nech vedia pani doktori a podobne skorumpovane osobnosti co ich caka...
Re:Re:Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Este raz, neprajem Vam to, ale skuste nachvilu pouzit to co nosite na krku a medzi usami...
Re:Re:Re:Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:Re:Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:Re:Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:GlaxoSmithKline
Re:Re:Re:GlaxoSmithKline
Senior
Už sa my "vytklo" že nie som pozitívna.
V Amerike už v niektorých nemocniciach vyhadzujú zdravotné sestry zo zamestnania čo sa nedajú zaočkovať...
Senior
Ďalšia dobrôtka - pripravuje sa univerzálna vakcína proti chrípke Redee Flu s "dobrými" vedľajšími účinkami...
Re:Senior
výzva
Toto čo si uviedol to akože je názor lekárov alebo tvoj subjektívny názor?
Alebo to takto lekári pociťujú?
Alebo tento protest podporujú alebo zase len strčia hlavu do piesku a my ich ideme ľutovať ale oni nás nie a kde môžu len tam nás natrú a hádžu polená pod nohy, či ako to mám chápať.
Aký protest idú robiť lekári aby to tak nebolo?
Re:výzva
čítaj poriadne, prosím:
"Jedna z čitateliek nám zaslala nasledujúcu výzvu:"
Toto som nenapísal ja, ja som to len skopíroval.
Pridať nový príspevok

Zdroje/IV.2019
stav k strede 7.IV.2019 15:52
súčet darov na obživu
tvorcu a jeho rodiny:
292,48 €
počet príspevkov: 56
životné minimum 2020
(2 dospelí + 3 deti):
658,94 €
súčet všetkých príspevkov
na náklady na prevádzku:
20,50 €
počet príspevkov: 6
Za všetky dary
srdečná vďaka!
Najnovšie články
- 16.X.2020 — Právnické okienko — Odvolanie sa Ing. Mariána Filla voči Rozsudku Okresného súdu Žilina č. 8C/81/2017-150 zo stredy 12.VI.2019 v spore prof. MUDr. Vladimír Oleár CSc. vs. Ing. Marián Fillo
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Krajského súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Okresného súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 06.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Podaniu žalobcu MUDr. Štefana Zelníka PhD. k výzve Okresného súdu Žilina, sp.zn. 42C/102/2017 zo 05.09.2018“
- 05.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Žalobe o ochranu osobnosti“ MUDr. Štefana ZELNÍKA PhD. z utorka 5.XII.2017
- 25.XI.2019 (01.XI.2019) — Právnické okienko — Infografiky k prejednávanému návrhu novely Zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia — DOPLNENÉ
- 19.XI.2019 — Právnické okienko — Podporte, prosím, hromadnú pripomienku k novele očkovacej vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z.z. DO ŠTVRTKA 21.XI.2019 VRÁTANE
- 09.XI.2019 — Komentáre — O kritike a vášnivých diskusiách (nielen) o očkovaní na internete
- 03.XI.2019 — Právnické okienko — Porušovanie ľudských práv v medicíne: déjà vu či železné pravidlo? (Zem&vek Revue 2018)
- 15.X.2019 (11.XI.2010) — Zdravotná poradňa — Očkovacie látky v „povinnom“ očkovaní na Slovensku — 2× DOPLNENÉ a 5× AKTUALIZOVANÉ
- 14.X.2019 — Príbehy zo života — Výborné zdravie detí bez očkovania (či vďaka neočkovaniu?
- 13.X.2019 — Čo máme nové — Relácie o očkovaní na internetovej rozhlasovej stanici InfoVojna.sk
- 11.X.2019 — Zdravotná poradňa — Aké boli prvé schválené vakcíny proti detskej obrne? Bezpečné a účinné, ako nás to učí očkovacie bájoslovie? Ani omylom!
- 02.X.2019 — Právnické okienko — Komentár k prejavu ministerky zdravotníctva SR doc. MUDr. Andrey Kalavskej PhD. o očkovaní v NR SR 12.IX.2019
- 06.IX.2019 — Právnické okienko — Petícia proti návrhu novely zákona č. 355/2007 Z.z. o neprijímaní neočkovaných detí do predškolských zariadení
- Články — Ako vôbec môže niekto hovoriť o argumentoch „ZA“ očkovanie? —
14.IV.2019 — 5. časť,
18.V.2018 — 4. časť,
28.II.2018 — 3. časť - 2.IV.2019 — Príbehy zo života — Neutíšiteľný plač a následná epilepsia a vážne trvalé zdravotné postihnutie po očkovaní proti záškrtu, tetanu a čiernemu kašľu
- 1.IV.2019 — Čo máme nové — Slovenský preklad letáka „Očkovanie a autizmus“ (A4 obojstranne, 3 stĺpce)
- Články — Čo možno neviete o očkovaní —
10.V.2018 — 53. časť: „Nová vlna hystérie okolo osýpok“ (Vitalita 4/2018),
17.III.2018 — 52. časť: „Úmrtia po hexavakcíne“ (Vitalita 2/2018),
04.I.2018 — 50. a 51. časť: „(Ne)bezpečnosť hliníka vo vakcínach“ (Vitalita 11 a 12/2017), …,
obsah seriálu článkov z časopisu Vitalita - Články — Očkovacia ruleta: skúsenosti, riziká a alternatívy —
30.III.2018 — 62. O novej vakcíne proti ovčím kiahňam ● Úloha očkovania pri vzniku autoimunitných ochorení mozgu,
04.III.2018 — 61. Kritici očkovania sa boja krátenia financií ● Príbeh Carol,
19.II.2018 — 60. Bezpečnosť a účinnosť očkovania: Lekárske štúdie, ktoré spochybňujú bezpečnosť a účinnosť očkovania (a očkovačov), …,
obsah knihy
Podporujeme
Kontakt
01007 ŽILINA tel./SMS/MMS: 0904 827 031
číslo účtu SK:
520700-4200920643/8360
SK1983605207004200920643
BIC/SWIFT: BREXSKBX
číslo účtu CZ:
2800070065/2010 sloboda.v.ockovani@gmail.com