Všeobecní lekári nie sú povinní hlásiť odmietnutie povinného očkovania. Porušili by tým zákon
22.08.2013 16:52
Ing. Marián FILLO
Napriek zastrašovaniu všeobecných lekárov regionálnymi úradmi verejného zdravotníctva (RÚVZ) i napriek článku v časopise Život 33/2013 nie sú všeobecní lekári (či už detskí alebo dospelácki) povinní hlásiť RÚVZ odmietnutie povinného očkovania, a to hneď z troch dobrých dôvodov:
Povinnosť nahlásiť RÚVZ odmietnutie povinného očkovania je ustanovená vo vyhláške MZ SR č. 585/2008 Z.z. v znení neskorších predpisov, v § 13 ods. 5 nasledovnými slovami: „lekár oznámi regionálnemu úradu každé odmietnutie povinného očkovania“. Nikde sa však nepíše, dokedy má lekár oznámiť RÚVZ odmietnutie povinného očkovania, ani aké údaje má v oznámení uviesť. Môže si teda túto „povinnosť“ splniť tak, že 10 rokov na to napíše RÚVZ e-mail v znení „Kedysi pred zhruba 10 rokmi, už si nespomínam kedy presne, mi jedna matka odmietla očkovanie Infanrixom Hexa. Nie a nie si spomenúť, ktorá to bola.“ :-)
- Podľa súčasného práva je akékoľvek hlásenie osobných údajov lekárom na RÚVZ ohľadne odmietnutia povinného očkovania v rozpore so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov , §10 ods. 2: „Prevádzkovateľ ďalej spracúva osobné údaje bez súhlasu dotknutej osoby, ak účel spracúvania osobných údajov, okruh dotknutých osôb a zoznam osobných údajov ustanovuje osobitný zákon. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje len v rozsahu a spôsobom, ktorý ustanovuje osobitný zákon.“
A on žiadny taký zákon nie je, čo by upravoval použitie osobných údajov odmietača povinného očkovania na účely priestupkového konania vo veci odmietnutia povinného očkovania. Dočasnej náhrade — Záväznému stanovisku ÚOOÚ č. 1/2012 — už totiž vypršala platnosť dňom 30.IV.2013. Snažila sa to napraviť nove la zákona č. 355/2007 Z.z. o zdravotnej starostlivosti v bodoch 57 a 58, ale tá je teraz z neviem akého dôvodu pozastavená, na rokovanie NR SR sa ešte nedostala a rozhodne ešte neplatí.
Za porušenie zákona o ochrane osobných údajov môže Úrad na ochranu osobných údajov vyrubiť lekárovi pokutu (§68 ods. 2 písm. a): „Úrad uloží pokutu od 1.000 eur do 80.000 eur prevádzkovateľovi, ktorý nesplnil alebo porušil niektorú z povinností základných zásad spracúvania osobných údajov podľa § 5 až 7 a 9 až 12“. Týka sa to teda aj porušenia §10 ods. 2 (viď vyššie). Pokiaľ by pokuta bola z vyššej časti povoleného rozsahu, bolo by to asi pre väčšinu pediatrov likvidačné, takže im v ich vlastnom záujme vrelo odporúčam, aby si 3x rozmysleli, či sa nechajú neoprávnene zastrašiť zo strany RÚVZ a risknú tak likvidáciu svojej lekárskej praxe tým, že udajú RÚVZ odmietača povinného očkovania. - Podľa Ústavy Slovenskej republiky č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, čl. 13 ods. 1 písm. a): „Povinnosti možno ukladať zákonom alebo na základe zákona, v jeho medziach a pri zachovaní základných práv a slobôd“. Pritom v nijakom zákone nie je uvedená povinnosť pediatra hlásiť odmietnutie povinného očkovania RÚVZ, nijaký zákon nepoveruje žiadnu vyhlášku k uvedeniu podrobností o takejto povinnosti, nijaký zákon neuvádza rozsah takejto povinnosti, a navyše je to v rozpore so základným ľudským právom na ochranu pred neoprávneným zasahovaním do súkromného a rodinného života i právom na ochranu pred neoprávneným zhromažďovaním, zverejňovaním alebo iným zneužívaním údajov o svojej osobe (čl. 19 ods. 2 a 3 Ústavy SR).
Vyhláškou ustanovená povinnosť pediatra hlásiť RÚVZ každé odmietnutie povinného očkovania teda nespĺňa ani jednu z podmienok Ústavy SR na ustanovenie povinnosti, čoho si je MZ SR dobre vedomé, pretože sa tento nedostatok snaží odstrániť pripravovanou novelou v bode 57. Akákoľvek pokuta zo strany RÚVZ za odmietnutie pediatra hlásiť odmietnutie povinného očkovania teda nemá na súde žiadnu šancu na úspech, pretože ide o protiústavným spôsobom ustanovenú povinnosť, ktorá je navyše v rozpore so zákonom o ochrane osobných údajov a v prípade rozporu zákona s vyhláškou platí právny predpis vyššej právnej sily, tzn. zákon, nie vyhláška.
Napísanie a zverejnenie tohto článku zabralo autorovi približne 2 hodiny čistého času.
Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, budeme radi, ak našu činnosť podporíte.
Diskusia: Všeobecní lekári nie sú povinní hlásiť odmietnutie povinného očkovania. Porušili by tým zákon
platnost
hadanka
13.03.2015
dobry den, chcem sa spytat, ci bod 2 stale plati - konkretne co je s tou novelou zákona č. 355/2007 Z.z. o zdravotnej starostlivosti v bodoch 57 a 58 - dostala sa uz na rokovanie NR SR a platí, alebo ju nieco ine nahradilo?
potrebujem vediet, ci mozem lekarke pohrozit pokutou...
vopred dakujem, pekny den zelam
potrebujem vediet, ci mozem lekarke pohrozit pokutou...
vopred dakujem, pekny den zelam
MMRka
Monika
28.10.2013
Dobry den. Prosim o radu- zrejme odmietneme asi v priebehu 2tyzdnov az mesiaca ockovanie MMR vakcinou. Nabozenske presvedcenie a moralny zakon mi asi nepomozu, vsak? Takze mam odmietnut konkretnu ockovaciu latku, podla toho, co tu citam. A syn mal po 3.hexe reakciu- neutisitelny krik, to vsak podla lekarky nie je kontraindikacia, hoci letak to uvadza. Alebo mam apelovat na ten NU, ze preto odmietame? Co by bolo podla Vas lepsie? A este otazka- ako je to s tym zakonom o ochrane osobnych udajov, pohlo sa to niekam? A mame nejaku info ohladom Luxemburskeho sudu, ako rozhodol o tych spornych pokutach? Aka je v skutocnosti terajsia aktualna prax (kedze je to na Sude a aj sa novelizuje)- nahlasuju lekari uradom, pokutuju urady alebo sa treba odvolavat nejak? Vdaka
Som proti očkovaniu
XX
20.09.2013
Ako rodičia sme zákonní zástupcovia našich detí vo všetkom a všade. Akurát v momente, keď v ordinácii lekára chcú naočkovať naše deti túto zákonnú povinnosť strácame a preberá ju za nás štát. Pretože aj keď nesúhlasíme štát to nezaujíma. PREČO? ono by to bolo v poriadku, keby následné štát prebral zodpovednosť aj za to, čo sa s deťmi deje po očkovaní. Ak následkom toho ochorejú na cukrovku, autizmus a pod... štát by mal prebrať miesto rodičov všetky finančné náklady za liečbu a rodičia by mali dostať finančné odškodnenie za trápenie, ktoré budú znášať do konca života svojich detí. Nedeje sa tak PREČO? Úplnou náhodou som dnes sledovala Súdnu sieň v TV na tému očkovania. Aj keď evidentne lekári sfalšovali správu, lekári si navzájom držali chrbát, ročné dieťa ochorelo na cukrovku - aj tak sa to všetko zahralo "do autu" tak ako je to aj v bežnom živote....bohužiaľ. Ale - pokiaľ máme my rodičia zdravý rozum a odvahu bojovať a prejaviť svoj názor, nič nie je stratené. nestrácajte odvahu a bojujte. Proti nenásytným farmaceutickým obrom, proti zdegenerovanému štátu a hlúpym úradníkom. Som matka, ktorá nedala zaočkovať svoje milované dieťa a viem aj prečo!!!
Predvolanie na konzultáciu
ANNA FIALA
12.09.2013
Dobrý deň, dnes som dostala poštou obsielku, v ktorej ma pozýva MUDr. Pompová z Popradu na konzultáciu, pretože som odmietla dař preočkovař moje 2 deti. 13očného syna a 6 ročnú dceru. Oznámenie o odmietnutí poslal náš pediater MUDr. Vaclav Hajduk s konkretnymi udajmi o narodení našich detí a našou adresou. Deti sme odmietli očkovat ustne. Žiaden dokument som nepodpísala, napriek tomu ma pediater oznámil. Máme s ním pomerne dobrý vztah, nechápem prečo to urobil.
Musím sa zucastnit tohto pozvania na RUVZ v Poprade?
Musím sa zucastnit tohto pozvania na RUVZ v Poprade?
Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
Radomíra
26.08.2013
Dobry den Marian, mam na Vas predsa len jednu otazku...2.9. mame preventivku mojho 6rocneho synatora, kde planujem odmietnut ockovanie len slovnym nesuhlasom a mala som v plane aj odovzdat lekarke nesuhlas s poskytovanim jeho a mojich osobnych udajov RUVZ, lebo predpokladam, ze nasa fanaticka MUDr. to nahlasi aj ministrovi zdravotnictva...
Luskala som sa zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a nasla som tam jednu "drobnost", co ak to lekari hlasia na zaklade tejto vety:
(3) Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje bez súhlasu dotknutej osoby aj vtedy, ak...c) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na ochranu života, zdravia alebo majetku dotknutej osoby...
Co ak to oni beru ako "nevyhnutna ochrana zdravia"...?
Ci to chapem zle?
Nie som si podla toho ista, ci ma zmysel MUDr. davat moj pisomny nesuhlas so spracovanim osobnych udajov....co Vy na to?
Luskala som sa zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a nasla som tam jednu "drobnost", co ak to lekari hlasia na zaklade tejto vety:
(3) Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje bez súhlasu dotknutej osoby aj vtedy, ak...c) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na ochranu života, zdravia alebo majetku dotknutej osoby...
Co ak to oni beru ako "nevyhnutna ochrana zdravia"...?
Ci to chapem zle?
Nie som si podla toho ista, ci ma zmysel MUDr. davat moj pisomny nesuhlas so spracovanim osobnych udajov....co Vy na to?
Re:Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
grg
26.08.2013
Odmietnutie očkovania bol priestupok. Takže neodmietajte očkovanie, ale napríklad povedzte že ho nedáte očkovať s vakcínou obsahujúcou škodlivé látky, nech zoženie neškodnú. Ďalšia vec je že je zákon na ústavnom súde a preto priestupkové konanie aninemožno začať. Určite nič hlavne písomne ani ústne nepodávajte.
Re:Re:Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
nie nie nie grg
26.08.2013
grg to nie je dobra rada, lebo to je vagne, vseobecne vyjadrenie, a moze byt proste brane ako "odmietnutie ockovat"!
naopak kazdemu tvrdte ze vy OCKOVAT CHCETE !, ale NIE TOUTO VAKCINOU (napr. priorix, vyrobca GSK) ale nejakou inou....
a ked vytiahnu nejaku inu. zoberte si letak k vacinue a zase ju proste odmietnite - nemusite uvadzat ziaden dovod, proste NECHCEM OCKOVAT SVOJE DIETA VAKCINOU PRIORIX VYROBCU GSK....
chapes ten system?........ziadne konkretne liecivo ti nikto nemoze nanutit pouzit...... ci je to panadol alebo ockovacia latka, to je jedno a to iste...
jedine zeby platil vynimocny alebo vojnovy stav :D :D :D
naopak kazdemu tvrdte ze vy OCKOVAT CHCETE !, ale NIE TOUTO VAKCINOU (napr. priorix, vyrobca GSK) ale nejakou inou....
a ked vytiahnu nejaku inu. zoberte si letak k vacinue a zase ju proste odmietnite - nemusite uvadzat ziaden dovod, proste NECHCEM OCKOVAT SVOJE DIETA VAKCINOU PRIORIX VYROBCU GSK....
chapes ten system?........ziadne konkretne liecivo ti nikto nemoze nanutit pouzit...... ci je to panadol alebo ockovacia latka, to je jedno a to iste...
jedine zeby platil vynimocny alebo vojnovy stav :D :D :D
Re:Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
Dobry radca..
26.08.2013
Neodmietajte "OCKOVANIE
odmietajte vzdy zasadne KONKRETNE ockovacie latky KONKRETNEHO VYROBCU...
potom vam nemozu vobec nicovite nic.....lebo ak by s tym zacali, tak sa dopustia proste korupcie a uprednostnovania nejakeho konkretneho vyrobcu pred inym, to nejde ani na ministerstve zdravotnictva :D
proste vam nemoze nikto na tomto svete prikazat ockovat dieta alebo seba KONKRETNOU VAKCINOU (napr. Priorix vyrobca GSK)
Cize si napiste dokument kde odmietate pouzit na svojom dietati konkretne vakciny konkretnych vyrobcov / ich zoznam najdete tu niekde na stranke.... pokojne tam napiste aj vsetky, alebo ak chcete, len tie ktore "hrozia" pouzit vasmu dietatu...
to je dobra rada.... drzte sa jej a nic vam nikto nemoze... ziadne RUVZ, ziadna pediatra, ziadne UVZ, ziadne ministerstvo, nikto nic.....
nedajte sa "zvyklat" a nic lekarke nikde nepodisujte, ak uz nemozete odolat dopiste "podpisane pod natlakom" tym padom je ajtak vas podpis neplatny a navyse este vrhne tien ze cele to bolo zmanipulovane....
odmietajte vzdy zasadne KONKRETNE ockovacie latky KONKRETNEHO VYROBCU...
potom vam nemozu vobec nicovite nic.....lebo ak by s tym zacali, tak sa dopustia proste korupcie a uprednostnovania nejakeho konkretneho vyrobcu pred inym, to nejde ani na ministerstve zdravotnictva :D
proste vam nemoze nikto na tomto svete prikazat ockovat dieta alebo seba KONKRETNOU VAKCINOU (napr. Priorix vyrobca GSK)
Cize si napiste dokument kde odmietate pouzit na svojom dietati konkretne vakciny konkretnych vyrobcov / ich zoznam najdete tu niekde na stranke.... pokojne tam napiste aj vsetky, alebo ak chcete, len tie ktore "hrozia" pouzit vasmu dietatu...
to je dobra rada.... drzte sa jej a nic vam nikto nemoze... ziadne RUVZ, ziadna pediatra, ziadne UVZ, ziadne ministerstvo, nikto nic.....
nedajte sa "zvyklat" a nic lekarke nikde nepodisujte, ak uz nemozete odolat dopiste "podpisane pod natlakom" tym padom je ajtak vas podpis neplatny a navyse este vrhne tien ze cele to bolo zmanipulovane....
Re:Re:Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
Re:Re:Re:Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
Ing. Marián FILLO
01.09.2013
Ale čo sa týka 6-ročného syna, tam nie je v hre Priorix, ale Infanrix Polio (výrobca taktiež GlaxoSmithKline = GSK)
Re:Nesuhlas so spracovanim osobnych udajov
Ing. Marián FILLO
01.09.2013
Spracúvať osobné údaje môže, napr. keď je autohavária, dovezú chlapa v bezvedomí do nemocnice, tak spracúvajú jeho osobné údaje bez jeho súhlasu (keďže nie je spôsobilý ho poskytnúť) na účely nevyhnutnej ochrany zdravia.
Je ale rozdiel medzi spracovaním osobných údajov (pre vlastné účely) a poskytovaním osobných údajov tretej strane (pre účely tretej strany). To treba rozlišovať.
Je ale rozdiel medzi spracovaním osobných údajov (pre vlastné účely) a poskytovaním osobných údajov tretej strane (pre účely tretej strany). To treba rozlišovať.
Senior
Helena
25.08.2013
http://www.naturalnews.com/041781_vaccinations_murder_charge_parents.html
Rodičia sú obvinení z vraždy svojho dieťaťa hoci zomrelo vďaka očkovaniu.
Rodičia sú obvinení z vraždy svojho dieťaťa hoci zomrelo vďaka očkovaniu.
po práve
zákon do vlastných rúk
Ja
24.08.2013
Mám pocit že niektorí ľudia porušujú zákon stále a nič sa im nestane. Mali by sme zákon vziať do vlastných rúk.
Re:zákon do vlastných rúk
Ortopica
24.08.2013
Neviem, poviem ti ci ma nova pediatra nahlasi na nejaky trapny RUVZ. AK ano akurat tam tie pice budu mat problem lebo ich do tej pice aj poslem.... A nic sa nezmeni....
Re:zákon do vlastných rúk
Presne tak
26.08.2013
Ano porusuje sa zakon vo velkom.... Odo mna chce socialna poistovna exekucne vymahat nepravoplatne a nevykonatelne rozhodnutie. To sa da dokazat uplne jednoducho, oni sa tvaria ze akoze "okej" nic sa nedeje :))))
porusovanie zakonov je standardnom v SR tak sa zda
porusovanie zakonov je standardnom v SR tak sa zda
Senior
Helena
24.08.2013
http://www.naturalnews.com/041749_mitochondria_GMOs_glyphosate.html
Veľmi zaujímavý článok, ako sa rozširuje Mitochondria z gmo, z postreku Roundupom, sú tu spomenuté očkovania, pán Dr. Andrew Wakefield, ktorý zistil, že Mitochodria sa rozširuje z očkovania...
A ako čítam v tomto článku čo je Mitochondria - fakticky ten človek, to dieťa sa stávajú veľmi chorými, bezvládnymi...
Veľmi zaujímavý článok, ako sa rozširuje Mitochondria z gmo, z postreku Roundupom, sú tu spomenuté očkovania, pán Dr. Andrew Wakefield, ktorý zistil, že Mitochodria sa rozširuje z očkovania...
A ako čítam v tomto článku čo je Mitochondria - fakticky ten človek, to dieťa sa stávajú veľmi chorými, bezvládnymi...
Senior
Helena
23.08.2013
http://tv.naturalnews.com/
Kto vie angl. oplatí sa pravidelne počúvať videa na tomto webe, mnohé sú o očkovacom biznise, mnohí múdri lekári, čo sa zaoberajú naturál. medicínou tu dávajú videa. Teraz som práve vypočula video jedného lekára ako hovorí aký obrovský biznis farm. priemyslu sú statiny (pripravia človeka úplne o zdravie, rozum, svaly...)
Kto vie angl. oplatí sa pravidelne počúvať videa na tomto webe, mnohé sú o očkovacom biznise, mnohí múdri lekári, čo sa zaoberajú naturál. medicínou tu dávajú videa. Teraz som práve vypočula video jedného lekára ako hovorí aký obrovský biznis farm. priemyslu sú statiny (pripravia človeka úplne o zdravie, rozum, svaly...)
Senior
Helena
23.08.2013
http://www.naturalnews.com/041751_autism_gut_bacteria_vaccines.html
Autismus, črevná flóra, vakcíny...
Ja sama snívam o zlepšení črevnej flóry, aby človek nemal priepustné črevo (leaky gut - v slov. asi priepustné črevo). Snívam...
Na svojich weboch často čítam, že je veľmi dôležité mať správne osadenie čriev baktériami a nemať priep. črevo.
Autismus, črevná flóra, vakcíny...
Ja sama snívam o zlepšení črevnej flóry, aby človek nemal priepustné črevo (leaky gut - v slov. asi priepustné črevo). Snívam...
Na svojich weboch často čítam, že je veľmi dôležité mať správne osadenie čriev baktériami a nemať priep. črevo.
Senior
Helena
22.08.2013
http://www.youtube.com/watch?v=c8o_AWOx3QU
Zaujímavé video jednej lekárky čo hovorí o depopulácii pomocou očkovania, čip v očkovacej látke, lekárska mafia, my sme len ovce, elity robia depopuláciu na pol miliardy...
Zaujímavé video jednej lekárky čo hovorí o depopulácii pomocou očkovania, čip v očkovacej látke, lekárska mafia, my sme len ovce, elity robia depopuláciu na pol miliardy...
Re:Senior
Helena
22.08.2013
Oplatí sa vypočuť všetky štyri videa tejto Kanadskej lekárky - vysvetľuje celý vakcinačný biznis.
Re:Re:Senior
Lulik
22.08.2013
Ano, citanim tohto webu sa clovek dozvie nielen o tom aka blbost je ockovanie, ale aj o tychto dalsich hrozach :(
Záznamy: 1 - 22 zo 22
Pridať nový príspevok

Zdroje/IV.2019
stav k strede 7.IV.2019 15:52
súčet darov na obživu
tvorcu a jeho rodiny:
292,48 €
počet príspevkov: 56
životné minimum 2020
(2 dospelí + 3 deti):
658,94 €
súčet všetkých príspevkov
na náklady na prevádzku:
20,50 €
počet príspevkov: 6
Za všetky dary
srdečná vďaka!
Najnovšie články
- 16.X.2020 — Právnické okienko — Odvolanie sa Ing. Mariána Filla voči Rozsudku Okresného súdu Žilina č. 8C/81/2017-150 zo stredy 12.VI.2019 v spore prof. MUDr. Vladimír Oleár CSc. vs. Ing. Marián Fillo
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Krajského súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Okresného súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 06.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Podaniu žalobcu MUDr. Štefana Zelníka PhD. k výzve Okresného súdu Žilina, sp.zn. 42C/102/2017 zo 05.09.2018“
- 05.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Žalobe o ochranu osobnosti“ MUDr. Štefana ZELNÍKA PhD. z utorka 5.XII.2017
- 25.XI.2019 (01.XI.2019) — Právnické okienko — Infografiky k prejednávanému návrhu novely Zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia — DOPLNENÉ
- 19.XI.2019 — Právnické okienko — Podporte, prosím, hromadnú pripomienku k novele očkovacej vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z.z. DO ŠTVRTKA 21.XI.2019 VRÁTANE
- 09.XI.2019 — Komentáre — O kritike a vášnivých diskusiách (nielen) o očkovaní na internete
- 03.XI.2019 — Právnické okienko — Porušovanie ľudských práv v medicíne: déjà vu či železné pravidlo? (Zem&vek Revue 2018)
- 15.X.2019 (11.XI.2010) — Zdravotná poradňa — Očkovacie látky v „povinnom“ očkovaní na Slovensku — 2× DOPLNENÉ a 5× AKTUALIZOVANÉ
- 14.X.2019 — Príbehy zo života — Výborné zdravie detí bez očkovania (či vďaka neočkovaniu?
- 13.X.2019 — Čo máme nové — Relácie o očkovaní na internetovej rozhlasovej stanici InfoVojna.sk
- 11.X.2019 — Zdravotná poradňa — Aké boli prvé schválené vakcíny proti detskej obrne? Bezpečné a účinné, ako nás to učí očkovacie bájoslovie? Ani omylom!
- 02.X.2019 — Právnické okienko — Komentár k prejavu ministerky zdravotníctva SR doc. MUDr. Andrey Kalavskej PhD. o očkovaní v NR SR 12.IX.2019
- 06.IX.2019 — Právnické okienko — Petícia proti návrhu novely zákona č. 355/2007 Z.z. o neprijímaní neočkovaných detí do predškolských zariadení
- Články — Ako vôbec môže niekto hovoriť o argumentoch „ZA“ očkovanie? —
14.IV.2019 — 5. časť,
18.V.2018 — 4. časť,
28.II.2018 — 3. časť - 2.IV.2019 — Príbehy zo života — Neutíšiteľný plač a následná epilepsia a vážne trvalé zdravotné postihnutie po očkovaní proti záškrtu, tetanu a čiernemu kašľu
- 1.IV.2019 — Čo máme nové — Slovenský preklad letáka „Očkovanie a autizmus“ (A4 obojstranne, 3 stĺpce)
- Články — Čo možno neviete o očkovaní —
10.V.2018 — 53. časť: „Nová vlna hystérie okolo osýpok“ (Vitalita 4/2018),
17.III.2018 — 52. časť: „Úmrtia po hexavakcíne“ (Vitalita 2/2018),
04.I.2018 — 50. a 51. časť: „(Ne)bezpečnosť hliníka vo vakcínach“ (Vitalita 11 a 12/2017), …,
obsah seriálu článkov z časopisu Vitalita - Články — Očkovacia ruleta: skúsenosti, riziká a alternatívy —
30.III.2018 — 62. O novej vakcíne proti ovčím kiahňam ● Úloha očkovania pri vzniku autoimunitných ochorení mozgu,
04.III.2018 — 61. Kritici očkovania sa boja krátenia financií ● Príbeh Carol,
19.II.2018 — 60. Bezpečnosť a účinnosť očkovania: Lekárske štúdie, ktoré spochybňujú bezpečnosť a účinnosť očkovania (a očkovačov), …,
obsah knihy
Podporujeme
Kontakt
Ing. Marián FILLO
Jaseňová 26
01007 ŽILINA tel./SMS/MMS: 0904 827 031
číslo účtu SK:
520700-4200920643/8360
SK1983605207004200920643
BIC/SWIFT: BREXSKBX
číslo účtu CZ:
2800070065/2010 sloboda.v.ockovani@gmail.com
01007 ŽILINA tel./SMS/MMS: 0904 827 031
číslo účtu SK:
520700-4200920643/8360
SK1983605207004200920643
BIC/SWIFT: BREXSKBX
číslo účtu CZ:
2800070065/2010 sloboda.v.ockovani@gmail.com