Ohrozuje očkovacia látka Infanrix Hexa od GSK zdravie vášho dieťaťa?
life.l'avenir.net - 8.XII.2012 - Pascale Serret
Pôvodný článok "L’Infanrix de GSK menace-t-il la santé de votre enfant?"
z francúzštiny preložila Ing. Tamara Čižmárová a jazykovo upravil Ing. Marián Fillo.
Zatajuje farmaceutická spoločnosť GlaxoSmithKline (GSK) informácie o detskej vakcíne Infanrix? Iniciatíva občanov o tom nepochybuje.
Ide o rozsiahly dokument o 1.271 stránkach o Infanrixe Hexa, napísaný farmaceutickou spoločnosťou GlaxoSmithKline, ktorá túto vakcínu vyrába. Táto dôverná správa (každá stránka dokumentu je označená ako dôverná) sa dostala na stôl Iniciatíve občanov (Initiative Citoyenne). Tieto informácie sa stali pre ňu zásadným argumentom v diskusii o očkovaní.
V spomínanej správe GSK, ako zákon prikazuje, starostlivo uviedol u všetkých udalostí, čo sa vyskytli po očkovaní detí Infanrixom Hexa – od horúčky až po smrť, – či jav súvisí alebo nesúvisí s očkovaním. Celkovo bolo hlásených 1.742 nežiaducich účinkov očkovania v 41 krajinách, vrátane Belgicka.
Tieto správy pochádzajú hlavne z regulačných orgánov v príslušných krajinách (okolo 1.000), od zdravotníckych pracovníkov (vyše 600) a od jednotlivcov (okolo 60).
Zavinené Infanrixom Hexa? „Nie sme si na 100% istí, ale ...“
Nie je to prvý pokus Iniciatívy občanov v polemike o očkovaní. Dodávajú k tomu: „Zistili sme, že počet vážnych nežiaducich účinkov, uvedených v tomto dokumente, nie je zhodný s tým, čo je uvedené v súhrne charakteristických vlastností (príbalový leták pre lekárov a lekárnikov),“ podčiarkujú tri zakladateľky Iniciatívy.
Zdá sa im, že uvedené „nežiaduce účinky“ sú „nesmierne rozmanité a môžu ovplyvniť každú sústavu, každý orgán v tele“. A je tu tiež 14 úmrtí, zaznamenaných v období od októbra 2009 do októbra 2011, tzn. v období, za ktoré je vypracovaná táto správa. Celkovo 64 úmrtí dojčiat po očkovaní bolo hlásených od roku 2000, kedy sa začala očkovacia látka Infanrix Hexa používať.
Každé zo 14 úmrtí, zahrnutých v tejto správe za roky 2009–2011, spoločnosť komentuje. Na základe kontextu a podrobností, ktoré sprevádzajú nahlásené incidenty, GSK tvrdí, že nejestvuje žiaden presvedčivý dôkaz príčinnej súvislosti očkovania s hlásenými úmrtiami.
Iniciatíva občanov reaguje na úmrtia, rovnako ako na ostatné poškodenia zdravia: „Netvrdíme, že všetky tieto nežiaduce účinky sú na 100% spôsobené očkovaním. Je však úplne nevierohodné tvrdiť, že žiadny z týchto závažných až smrteľných nežiaducich účinkov nebol spôsobený touto očkovacou látkou.“
Stručne: Skupina požaduje naliehavé a dôkladné vyšetrovanie tejto očkovacej látky „a zistenie skutočných dôvodov, ktoré viedli k tomu, že je takmer povinná pre všetky dojčatá.“
Zdroj:
-
(pôvodne) dôverná správa GSK o (ne)bezpečnosti Infanrixu Hexa:
https://www.dropbox.com/s/txvre1la42k71da/vaccin%20décès.pdf (vyše 12 MB)
Komentár šéfredaktora
Keď sa pozriete na zoznam nežiaducich účinkov očkovania Infanrixom Hexa v najnovšom príbalovom letáku, tak vzhľadom k tomu, že ide o pravdepodobne najkomplikovanejšiu vakcínu na slovenskom/českom trhu, zoznam nežiaducich účinkov je podozrivo krátky. Táto správa teda ukazuje, kde je pes zakopaný: GSK zúrivo popiera príčinnú súvislosť akýchkoľvek vážnejších hlásených nežiaducich účinkov s očkovaním, a preto ich v príbalovom letáku neuvádza.
Od strany 11 až po stranu 31 (spolu 21 strán) je uvedená tabuľka hlásených nežiaducich účinkov. Nie je v mojich časových možnostiach čo len vymenovať všetko, čo tam je uvedené, ale aspoň na ilustráciu vyberám niekoľko zdravotných problémov, ktoré nie sú uvedené v príbalovom letáku a ktorých výskyt je vyšší než 1 (čo by ešte povedzme mohla (a nemusela) byť naozaj len náhoda, ak by bol hlásený len jeden nežiaduci účinok daného druhu):
- anémia (chudokrvnosť)
- trombocytopenická purpura
- leukocytóza
- leukopénia
- neutropénia
- zlyhanie srdca
- tachykardia (trvale zrýchlený tep srdca)
- cyanóza (zmodranie pokožky a slizníc)
- mikrocefália (zaostávanie v raste mozgu)
- hypotyroidizmus (nedostatok hormónov štítnej žľazy)
- poruchy očí/zraku
- zápal spojiviek
- ochrnutie očného svalstva
- strabizmus (škúlenie)
- hematochézia (krvácanie z konečníka)
- zápcha
- bolesti brucha
- intususcepcia (zapošvenie čriev, vo výsledku ich upchatie)
- znížená pohyblivosť končatiny, do ktorej bola aplikovaná očkovacia látka
- hyperpyrexia (veľmi vysoká horúčka)
- smrť, náhla nečakaná smrť, syndróm náhleho úmrtia dojčaťa
- únava
- všeobecný úpadok telesného zdravia
- fibróza (zmnoženie, zhustenie väziva v tkanive)
- abnormálne fungovanie pečene
- žltačka
- alergia na mlieko
- bakteriálna infekcia (napr. hemofilmi, čo je na prvý pohľad paradoxné, lebo Infanrix Hexa má už v sebe vakcínu proti hemofilom), zvýšené CRP
- celulitída
- infekcia močových ciest
- čierny kašeľ (opäť na prvý pohľad paradoxné, lebo Infanrix Hexa má už v sebe vakcínu proti čiernemu kašľu)
- gastroenteritída (akútny zápal sliznice žalúdka a čriev, črevná chrípka)
- pneumónia (zápal pľúc)
- herpes zoster (pásový opar)
- úbytok telesnej váhy
- dehydratácia
- oligodipsia (abnormálne znížený pocit smädu)
- artralgia (bolesť kĺbov)
- svalové kŕče
- mykavka/triaška
- demyelinizácia
- autizmus
- poruchy pozornosti
- mentálne poškodenie, mentálna retardácia
- dyskinézia (porucha pohybového ústrojenstva), znížená pohyblivosť, oneskorenie vývoja pohybového ústrojenstva
- psychomotorická hyperaktivita
- zmenený stav vedomia, strata vedomia, omdletie (synkopa)
- areflexia (strata reflexov), spomalenie odpovede na podnety, neodpovedanie na podnety, apatia
- porucha rovnováhy
- myoklonus (mimovoľný rýchly nepravidelný alebo rytmický svalový zášklb)
- poruchy vývoja reči
- hypertónia (príliš vysoké svalové napätie)
- hypotónia (strata svalového napätia, ochabnutie)
- epilepsia
- poruchy spánku
- dyspnoe (poruchy dýchania)
- petéchie (bodkovité fialovočervené krvné výrony do kože)
- Kawasakiho syndróm
- zblednutie, strata farby pokožky
Hlasujte za tento článok na vybrali.sme.sk:
Zverejnenie tohto článku (korektúra prekladu, doplnenie zdroja, grafická úprava, komentár) zabralo šéfredaktorovi www.slobodaVockovani.sk vyše 1,5 hodiny čistého času.
Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, môžete našu činnosť podporiť.
Diskusia: Ohrozuje očkovacia látka Infanrix Hexa od GSK zdravie vášho dieťaťa?
2015 outlet
nebezpecne ockovanie
Re:nebezpecne ockovanie
Re:nebezpecne ockovanie
Udržať človeka pri živote čo najdlhšie (pokým z neho tečú peniaze), ale chronicky chorého a teda ako doživotného zákazníka.
To mi dáva dokonalý zmysel a skvelý biznis-plán.
Teraz nechcem tvrdiť, že to tak zaručene je, ale viem si to veľmi dobre predstaviť a zatiaľ som nenarazil na nič, čo by to jednoznačne vyvracalo.
Re:nebezpecne ockovanie
Po očkování zmizely symptomy?
Ano, to se může velmi dobře stát, očkování totiž tělo oslabí, což v praxi může znamenat, že se stěhují symptomy, např. se místo vyrážky objeví kašel. To, že vašemu synovi něco po očkování zmizelo, není moc dobrá zpráva. Tělo pravděpodobně formuje symtomy na hlubší a závažnější úrovni. Toto je mechanismus, který klasická medicína moc neber v úvahu, ale každý homeopat vám potvrdí, že to takto často funguje. Homeopaté také vidí, že rodiče často uvádějí, že nějaká nemoc dítěti začala po aplikaci vakcíny na na rozdíl od pediatrů to berou vážně. Pediatři mají na vedlejší účinek vakcín něo jako slepotu, nechtějí je vidět, tak je prostě nevidí, popírají.
Otázka
"vzhladom ku statistika, mi ockovanie jednoznacne vychadza ako prospesne."
Viete sem dať odkaz na štatistiky chorobnosti a úmrtnosti (týkajúce sa chorôb, proti ktorým sa povinne očkuje) za dlhšie časové obdobie (zahŕňajúce roky spred celoplošného očkovania až po súčasnosť), ktoré Vás osobne presvedčili o prospešnosti očkovania?
Pretože štatistiky, ktoré má k dispozícii ÚVZ v prospech očkovania veľmi nesvedčia...
Re:Otázka
Re:Re:Otázka
Re:Re:Otázka
toto je ale odkaz na článok, v ktorom ÚVZ píše svoje stanovisko k celoplošnému očkovaniu, neobsahuje žiadnu štatistiku.
Re:Re:Re:Otázka
Re:Re:Re:Re:Otázka
ja sama nemám vyhranený názor na očkovanie, a preto hľadám info pre aj proti.
Ak Vás zaujalo, že v Bavorsku v období od novembra 2001 do marca 2002 bolo hlásených 1656 ochorení na osýpky u neočkovaných detí, možno Vás zaujme aj to, že na Slovensku bolo zavedené plošné očkovanie proti osýpkam v roku 1969 a toto sú údaje ÚVZ:
rok / chorobnosť
1978/ 190
1979/ 280
1980/ 1480
1981/ 7817
1982/ 23
1983/ 22
1984/ 2911
1985/ 2
1986/ 2
1987/ 0
1988/ 34
1989/ 53
1990/ 47
1991/ 211
1992/ 415
1993/ 551
1994/ 29
1995/ 2
1996/ 0
1997/ 620
1998/ 530
1999 - 2002/ 0
2003/ 19
2004/ 2
2005 - 2010/ 0
2011/ 2
Re:Re:Re:Re:Re:Otázka
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otázka
nepodarilo sa mi nájsť archívne záznamy spred roku1996.
Zdravotnícka ročenka 1997: "Nie celkom uspokojivá bola situácia vo výskyte osýpok, kde sa zaznamenal viac ako 3-násobný vzostup počtu ochorení oproti priemeru za predchádzajúcich 5 rokov. Príčinou boli pretrvávajúce nedostatky v očkovaní rómskej populácie a rozšírenie nákazy na malé vnímavé deti (väčšinou ešte nepodliehajúce očkovaniu)."
Zdravotnícka ročenka 1998: "Ochorenia vznikli aj u očkovaných detí, čo svedčí o nedostatočnej postvakcinačnej imunite rómskej populácie - v súvislosti s jej neuspokojivým celkovým zdravotným stavom."
Zdravotnícka ročenka 2003: "V priebehu roku bolo na území Slovenskej republiky zaznamenaných 19 prípadov ochorení na osýpky, ktoré sa vyskytli u 18-tich detí z utečeneckých táborov. V súvislosti s týmto výskytom bolo 1 ochorenie u neočkovaného dieťaťa zo SR, ktoré sa nakazilo pri súčasnej hospitalizácii s deťmi utečencov."
Zdravotnícka ročenka 2004: "vo výskyte osýpok (zaznamenali sa 2 prípady ochorenia, z toho 1 importované)"
Zdá sa Vám, že tieto informácie sú v prospech očkovania?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otázka
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Otázka
mne to dalo viac otázok ako odpovedí:
Ad rok 1997) Pri prirodzenom prekonaní osýpok získava človek celoživotnú imunitu. Ak je žena počas reprodukčného obdobia v kontakte s cirkulujúcim vírusom, dochádza u nej k stimulácii protilátok, ktoré potom prenáša skrze materské mlieko na svoje dieťa, takže ono má počas svojho najzraniteľnejšieho obdobia spoľahlivú ochranu.
Naopak, po očkovaní časom klesá titer protilátok, takže v tomto prípade nedochádza k celoživotnej imunite. Okrem toho sa vďaka tzv. kolektívnej imunite znižuje možnosť kontaktu s cirkulujúcim vírusom v populácii, a teda ani matky, ktoré prekonali prirodzene ochorenie, nemajú možnosť ochrániť svoje dieťa počas 1. roku (resp. prvých 15 mesiacov) života, pretože im chýba prirodzený stimul pre tvorbu protilátok. Takže v zaočkovanej populácii ostávajú nechránené práve deti v období, kedy je toto ochorenie pre ne rizikovejšie.
Ak je teda argumentom pre očkovanie proti chorobám, ktoré sa na Slovensku už dlhšie nevyskytujú, práve migrácia, tak v tomto konkrétnom prípade je očkovanie skôr ohrozujúcim faktorom.
Ad rok 1998) Ak je celkový neuspokojivý zdrav. stav detí príčinou nedostatočnej postvakcinačnej imunity, potom ide o zlyhanie účelu vakcinácie. Alebo inak povedané - dobrý zdrav. stav a dobré životné podmienky sú pre vybudovanie imunity proti osýpkam dôležitejšie ako pasívna imunizácia.
Tiež je prekvapujúce, že po roku 1998 sa už neobjavil žiadny prípad ochorenia medzi rómskou populáciou. Ich životný štandard sa očividne nezmenil. Či sa zvýšilo % zaočkovanosti, neviem. Tak či onak, ak však v predchádzajúcom období ochoreli aj očkované deti, pretože ich zdrav. stav bol biedny...
Re:Re:Re:Re:Otázka
Re:Re:Re:Re:Otázka
a po druhé v minulosti umierali deti ako muchy na ochorenia ktoré dnes sa už v takej miere nevyskytujú vďaka očkovaniu !!!
naše staré mamy pochádzali z veľkých mnohopočetných rodín lebo umrtnosť detí bola extrémne vysoké oproti dneskajšku
rysuje sa otázka prečo chcú pozastaviť očkovanie ak sme vraj preľudnený?
nezvýši sa úmrtnosť?
Rastovi
opravdu nevíte, o čem píšete. Gratuluji vám, že vaše dítě nemá problémy. Možná vaše rozhořčení pramení i z toho, že jste si žil v blahé nevědomosti a my vám to kazíme. V psychologii se tomu říká projekce.
NÚ, které jsou uvedeny v tomto seznamu, jsou všechny vysvětlitelné mechanismem účinku vakcín. Vakcíny snižují protiinfekční a tedy i protinádorovou imunitu, mohou vyvolat alergie a autoimunitu, obsahují neurotoxiny v dávkách, které se nikdy nikdo neobtěžoval zkoumat z hlediska toxicity a ani regulační orgán SÚKL neví, co se s hliníkem z vakcíny v těle dítěte děje. Mám od nich písemně potvrzenu jejich nevědomost.
Podivujete se nad symptomem celkové zhoršení zdraví, takových dětí jsem pár viděla. Malý kojenec může neprospíváním reagovat na mnoho podnětů, především infekci a intoxikaci.
Všechny uvedené symptomy lze odvodit ze složení a mechanismu účinku vakcíny.
Odvolávání se na pouhou časovou shodu je oblíbený trik. Místo toho by se měly dělat studie, jestli a jak to může být způsobeno. Když se budou všechny nepohodlné NÚ zahazovat s odkazem na pouhou náhodu, nikdy se pořádně nezjistí, co očkování dělá. Stejný argument - pouhá náhoda - je možno použít na tvrzení, že očkování vymýtilo nemoci -souběžný ústup nemocí byl přisouzen očkování. Jiný důkaz vakcinisti nemají -říkají, podívejte, nemoci ubývají, očkování funguje.
Re:Rastovi
co nechapem ze uvadzate priklady ako : obsahují neurotoxiny v dávkách, které se nikdy nikdo neobtěžoval zkoumat z hlediska toxicity ...ak tvrdite ze ich obsahuju takl uz skumane boli...ci?
dalsie:"Všechny uvedené symptomy lze odvodit ze složení a mechanismu účinku vakcíny"...ak je to naozaj tak preco nie su u nas sudne procesy proti farmafirmam kde by ste vystupovala ako lekarsky znalec na strane poskodenych? (je mozne ze o n ich neviem)
cele mi to pripada ako strasenie ludi a myslim si ze vysledny efekt - neockovanie prinesie ovela horsie nasledky ako ockovanie
Re:Re:Rastovi
pre začiatok si preverte (preštudujte) čo to o leukopénii, neutropénii a leukocytóze :-)
Re:Re:Re:Rastovi
Leukopénia alebo leukocytopénia je odborný medicínsky termín pre znížený počet bielych krviniek (leukocytov) v krvi pod hodnotu 4.109/l (pod 4000 leukocytov v 1 µl krvi). Môže sa objaviť pri širokom spektre ochorení, napr. brušný týfus. ...ptoti Brusnemu tyfu sa mozete ockovat....urcite odporucam ak pojdete do azie, afriky, juz. ameriky
Neutropéniu spôsobuje liečba lymfómov chemoterapiou.... pevne verim ze sa s tym nestretnem a dufam ze nikto zdas
Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Niečo Vám pošepkám. Máte v hlave príliš veľa zbytočných, nepodstatných, nič nehovoriacich informácií. Potom z toho máte guláš v hlave.
Skúste sa zamerať na podstatu veci, choďte do zdroja chorôb a komplikácií.
Každopádne očkovanie má devastujúci vplyv na imunitu, na celý systém ľudského organizmu. :-)
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Rastovi
1. od očkovania ubehol príliš dlhý čas
2. na zmeranie niektorých parametrov (napr. obsah hliníka alebo ortuti v mozgu), ktoré sú pre dôkaz príčinnej súvislosti kriticky dôležité, by bolo potrebné vykonať tak invazívne zásahy, že by s veľmi vysokou pravdepodobnosťou (až istotou) viedli k vážnemu poškodeniu alebo úmrtiu pacienta. A to nijaká etická komisia nedovolí.
Preto "milujem" ľudí, ktorí sa oháňajú tým, že príčinná súvislosť očkovania s následne vzniknutým zdravotným problémom nebola dokázaná. No nebola dokázaná, lebo nie je a) technicky b) eticky možné ju dokázať. Zároveň však ani nebola vyvrátená.
Zároveň je známe a už to bolo viackrát opakovane publikované, že neočkované deti majú napr. výrazne nižší výskyt alergií, astmy, rakoviny a ďalších chronických zdravotných problémov než je bežný priemer očkovanej populácie. Na to nedokázal nikto odpovedať inak než tým, že tieto prieskumy nespĺňajú kritériá EBM (Evidence Based Medicine). No áno, nespĺňajú, lebo na plnokrvnú štúdiu, spĺňajúcu tieto kritériá, by boli potrebné milióny dolárov, ktoré neočkujúci rodičia nemajú a nikto iný ich na to nechce dať. Neexistuje nijaká štúdia, plne spĺňajúca kritériá EBM, ktorá by klinicky dlhodobo sledovala celkové zdravie očkovaných a neočkovaných detí (a nielen výskyt jednotlivých vybraných zdravotných problémov). Keby bolo očkovanie také úžasné, ako sa tvrdí, určite by na takú štúdiu našli výrobcovia vakcín pár miliónov €, ktoré by trebárs ubrali z reklamy, na ktorú ročne dajú (celosvetovo) stovky miliónov €.
Lenže oni sa to BOJA skúmať.
Prečo?
Lebo výsledok je vlastne vopred známy a pokazil by im kšeft.
A preto na to nedajú ani cent (resp. halier).
Týmto považujem diskusiu o (ne)preukázaní príčinnej súvislosti za uzavretú.
Re:Re:Rastovi
A teraz fakty:
Vo VAERS (Systém hlásenia nežiaducich účinkov očkovania v USA) je zaznamenaných v túto chvíľu rovných 200 prípadov neutropénie, 1412 prípadov leukocytózy, 530 prípadov leukopénie atď. atď.
Podľa Vás je všetko toto len náhoda a tí lekári, čo tieto nežiaduce účinky očkovania hlásili, sú podľa Vás zrejme úplní idioti, lebo predsa aj malé dieťa vie, že leukocytóza, leukopénia, neutropénia atď. nemôžu ani vo sne byť spôsobené očkovaním?
Rozumiem tomu správne?
Súdne procesy proti výrobcom vakcín nie sú preto, lebo si vhodným lobbingom zaistili už v roku 1986 zbavenie sa právnej zodpovednosti za nežiaduce účinky očkovania. Písali sme o tom už niekoľkokrát, viď napr. tu:
http://www.slobodavockovani.sk/news/poskodeni-ockovanim-kam-sa-podel-sucit/
To sa týka v USA. V iných krajinách je to tak nejak podobne, alebo ak aj nie explicitne čierne na bielom, tak by napr. u nás žalobca musel so 100% istotou dokázať, že práve očkovanie (a nič iné) spôsobilo jeho zdravotný problém, ale to v drvivej väčšine prípadov dokázať nejde, navyše dôkazy by posudzoval súdny znalec (napr. prof. Dluholucký), ktorý je viac či menej zaviazaný výrobcom vakcín, čiže nejakú nestrannosť od neho (a tým pádom od celého súdu) naozaj nemožno očakávať. Keďže očkovanie jednoznačne spôsobuje aj veľmi vážne zdravotné problémy (ba aj úmrtia), otázkou je len že ako často, samotný fakt, že nikto nikdy v histórii Slovenska či Česko-Slovenska nedostal odškodnenie za škody spôsobené povinným očkovaním, hovorí jasnou rečou o tom, že výrobcovia sú de facto (hoci nie de iure) imúnni voči zodpovednosti za očkovaním spôsobené škody - tak v USA, kde to je čierne na bielom, ako aj u nás či v Česku, kde to síce nie je nikde explicitne uvedené, ale akýkoľvek pokus o žalobu výrobcu je vopred odsúdený na nezdar.
Re:Re:Re:Rastovi
When evaluating data from VAERS, it is important to note that for any reported event, no cause-and-effect relationship has been established. Reports of all possible associations between vaccines and adverse events (possible side effects) are filed in VAERS. Therefore, VAERS collects data on any adverse event following vaccination, be it coincidental or truly caused by a vaccine. The report of an adverse event to VAERS is not documentation that a vaccine caused the event.
K sudnym sporom. ... vsetci co nemaju vas nazor ("za vsetko je zodpovedne ockovanie") su zaviazani vyrobcom vakcin. ako povedal Umberto Eco : " niektorí ľudia jednoducho potrebujú veriť, že veci sa nedejú len tak, že je za nimi niečo iné"
Re:Re:Re:Re:Rastovi
Ja veľmi dobre viem, že vo VAERS nie sú iba nežiaduce účinky s vedecky potvrdenou príčinnou súvislosťou. Viem čítať a viem aj celkom slušne po anglicky.
Výskyt vo VAERS skutočne nie je exaktným dôkazom príčinnej súvislosti, v tom máte pravdu. Avšak čím viac sa niečo vyskytuje po nejakej vakcíne, tým je pravdepodobnejšie, že to tá vakcína skutočne spôsobuje (buď sama o sebe, alebo k tomu prispieva spolu s inými faktormi). A toho dôkazom je vlastne aj samotný odkazovaný dokument GSK, podľa ktorého venujú zvláštnu pozornosť mimoriadne často sa vyskytujúcemu (údajnému) nežiaducemu účinku s doposiaľ nepotvrdenou príčinnou súvislosťou - "gaze palsy" (čiastočné ochrnutie očného svalstva).
To, že niečo povedal Umberto Eco, nie je dôkazom ničoho, a už vôbec nie je dôkazom, že jeho výrok sa vzťahuje na mňa.
Zhrniem to: na moje podložené (proti)argumenty nemáte čo povedať k veci, tak šplechnete niečo úplne od veci, len aby reč nestála, resp. aby to budilo zdanie, že máte nejaký protiargument, hoci to v skutočnosti nijakým protiargumentom nie je.
Preštudujte si National Childhood Vaccination Injury Act z roku 1986 a skúste sa popýtať v medicínsko-právnických kruhoch na akýkoľvek úspešný súdny spor, v ktorom by občania vymohli od výrobcu vakcíny akékoľvek odškodnenie za nežiaduci účinok povinného očkovania v (Česko)Slovensku...
Váš od veci komentár teda považujem za de facto priznanie argumentačnej prehry, za argumentačnú kapituláciu, lebo žiadnej ďalšej vecnej argumentácie už nie ste schopný, a preto ste sa uchýlil k osobnému útoku.
A vôbec ste mi neodpovedal na moje otázky:
Vo VAERS (Systém hlásenia nežiaducich účinkov očkovania v USA) je zaznamenaných v túto chvíľu rovných 200 prípadov neutropénie, 1412 prípadov leukocytózy, 530 prípadov leukopénie atď. atď.
Podľa Vás je všetko toto len náhoda a tí lekári, čo tieto nežiaduce účinky očkovania hlásili, sú podľa Vás zrejme úplní idioti, lebo predsa aj malé dieťa vie, že leukocytóza, leukopénia, neutropénia atď. nemôžu ani vo sne byť spôsobené očkovaním?
Rozumiem tomu správne?
Mňa nezaujímalo, čo je napísané na stránke VAERS, to si predsa viem veľmi dobre prečítať a preložiť aj sám, mňa zaujímal Váš názor. A ten ste mi nepovedal. Prečo? Bojíte sa, že by ste tým usvedčil sám seba z absurdnosti?
Re:Re:Rastovi
Re:Re:Re:Rastovi
http://www.slobodavockovani.sk/news/vyrobca-lieciv-ma-zaplatit-pokutu-pol-miliardy-dolarov-za-ilegalny-marketing/
osobne povazujem konspiracne teorie za nudne. a tych prikladov kedy boli farmaceuticke firmy povinne platit bolo viac ale napr. rozhodnutie Washingtonskeho sudu z r. 2010 poprelo autizmus a ockovanie.
Re:Re:Re:Re:Rastovi
Čítajte poriadne, prosím, aspoň to, na čo dávate odkaz.
Taliansky súd zase potvrdil súvislosť očkovania s autizmom
http://www.slobodavockovani.sk/news/sud-v-rimini-taliansko-rozhodol-ze-autizmus-u-dietata-bol-sposobeny-ockovanim-ministerstvo-ma-zaplatit-odskodne/
Je to síce výnimočné, ale stalo sa.
Takže kto z koho?
Každopádne si všimnite, že platiť odškodné nemá výrobca vakcíny, ale ministerstvo zdravotníctva. Výrobca vakcíny je dokonale trestoprávne nestíhateľný za následky očkovania.
Re:Re:Rastovi
o neprospěšnosti očkování vás mohou přesvědčit např. tyto statistiky http://genesgreenbook.com/content/proof-vaccines-didnt-save-us, tam uvidítě mj. grafy, jak klesala úmrtnost na záškrt a spalničky v těsné souvislosti se zlepšením výživy (úbytek kurdějí) a očkování mělo na snížení úmrtnosti na tyto nemoci vliv max. 3%. Kromě toho tam uvidíte, že úplně stejně klesala úmrtnost na nemoci proti kterým se očkovalo, jako na nemoci proti kterým se neočkovalo (spála - v 19.století zabila víc lidí než záskrt nebo neštovice), nebo že např. tbc ubyla stejně v zemích, kde proti ní očkovali, jako tam kde neočkovali. Uvidíte, že v mnoha případech po očkovacích kampaních přišly epidemie, uvidíte, že očkované děti jsou celkově nemocnější a víc umírají.
Všechno jsou to oficiální zdroje. Jenže medikům ani lékařům se tyhle grafy na školeních sponzorovaných farma firmami pochopitelně neukazují. Váš odkaz na článek o prospěšnosti očkování - všemu tomu jsem kdysi věřila. A těžko bych tomu uvěřila, kdybych měla informace, jako mám dnes.
K hliníku a rtuti: historie jejich zavedení do vakcín je dobře známa, je dobře známa historie odstranění rtuti z vakcín, můžete se dočíst např. zde http://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/SafetyAvailability/VaccineSafety/UCM096228#toc. Je popsán způsob, jakým FDA jednala o rtuti ve vakcínách. Dlouhé roky o tom debatovali, než se rozhodli výrobcům doporučit ji odstranit. Již vyrobené dávky se doočkovaly. Mimochodem, lidé nevědí, že maximální povolené zbytkové množství rtuti ve vakcíně, které nemusí být uvedeno v příbalovém letáku, takže o ní nikdo neví, přesahuje bezpečnostní limit EPA pro 5kg dítě cca 2x.
Hliník: dlouho byl považován za biologicky inertní a jeho množství zjevně nebylo nikdy porovnáno s limity pro příjem. Četla jsem různé studie probírající různé zdroje hliníku, ale vakcíny ta, obvykle zmíněny nejsou. Prostě to nikoho nenapadlo. O hliníku jsem si dopisovala se SÚKLem a napsali mi takové nesmysly, že říct to medik u zkoušky, letí ven ani se nerozkouká.
Ptát se mě, proč to tak, je zbytečné, já to netuším. Podle mě to je kombinace nevědomosti - vliv hliníku na imunitu je zkoumán jen asi 10let, lhostejnosti, korupce, ega atd. Např. při jednání FDA exisutjí záznamy z jednání, kde se jeden z přítomných lékařů vyjádřil, že dokud se to nevyjasní, nedovolí, aby jeho vnuk dostal vakcínu se rtuti, ale bylo mu zjevně jedno, že je dostanou milióny dalších dětí, jejichž rodiče tuto informaci neměli.
Soudní procesy proti farma firmám se vedou v jiných věcech. V případě vakcín to je horší, protože ve většině zemí existují zákony, které farma firmy zbavují odpovědnosti za NÚ vakcín. Když byste byl nebo vaše dítě poškozeni řádně vyrobenou vakcínou, řádně aplikovanou, pak prostě máte smůlu a na nikom si nevezmete ani korunu.
Váš apel na žaloby ukazuje, že nemáte tušení, jak to v oblasti očkování chodí. Je to velmi naivní postoj, svět bohužel není takový, jaký by měl být a jak bychom ho chtěli mít. Roky jsme drželi hubu a krok, nestarali se, důvěřovali "odborníkům" a ted jen koukáme, co nám ti kozli-zahradníci natropili.
Bohužel pravda o očkování je děsivá. Děsivější, než si dovedete představit. O kus dál na těchto stránkách se diskutuje úmrtí miminka po očkování, právě hexou a nebyl to jediný takový případ. To je děsivé až dost, preventivní prostředek, který dokáže zabít. Existují statistiky ukazující, že očkované děti mají vyšší úmrtnost než neočkované. Radši budu vystrašená, než nevědomá a poškozená. Moje dítě bylo poškozené očkováním, naštěstí to dopadlo dobře, ale dnes vím, že jsem měla víc štěstí než rozumu. A zcela jistě jsem vůbec netušila, že by se něco mohlo stát, podle mé tehdejší víry bylo očkování prospěšné a posílí imunitu. O tom, že by mohlo něco udělat s mozkem, že ve vakcíně je rtuť a hliník, jsem neměla ani tušení.
Vážení vedci...
Re:Vážení vedci...
Re:Re:Vážení vedci...
Re:Re:Re:Vážení vedci...
Re:Vážení vedci...
V pôvodnom článku je predsa jasne napísané, že zrejme nie všetky hlásené problémy boli spôsobené očkovaním, a to isté predsa pripúšťam aj ja vo svojom komentári.
Navyše NEJDE o údaje z klinických skúšok, ale o spontánne (rozumej: nie povinné) hlásenia z postmarketingového sledovania.
Takže to, čo píšem, je úplne korektné, zatiaľčo Vy ste sa dopustil na podstatne kratšom mieste hneď niekoľkých preukázateľných prehmatov a prehreškov voči pravde a vede.
Ale nebudem sa znižovať na Vašu úroveň, aby som Vás nazýval iniciatívnym blbcom, obzvlášť keď zoberieme do úvahy, že na viaceré z uvedených vážnych nežiadúcich účinkov už boli publikované štúdie (s ktorými očividne nie ste oboznámený), v ktorých sa napr. rozoberajú mechanizmy vzniku týchto nežiadúcich účinkov pôsobením zlúčenín hliníka (či inej prídavnej látky) vo vakcínach.
Ťažko viesť serióznu debatu s niekým, kto sa neunúva ani len poriadne si prečítať to, čo skritizuje pod čiernu zem. Jedno je však úplne isté: skutočne vedecký prístup vyzerá úplne inak, než takýto kritik predvádza.
Re:Re:Vážení vedci...
Re:Re:Re:Vážení vedci...
Alebo predsa len uznávate, že nejaká časť (nechajme bokom otázku, aká veľká časť) z hlásených nežiaducich udalostí sú skutočné nežiaduce účinky očkovania?
Či Vy ste extrémista-mantinelista, ktorý považuje akékoľvek hlásenie nežiaducich účinkov očkovania za sprostosť, lebo však očkovanie je z definície dokonale bezpečné?
Re:Vážení vedci...
to mala byt reakcia pre Rasta
to je 1 april?
Re:to je 1 april?
Re:to je 1 april?
Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:to je 1 april?
Tie nežiaduce účinky som si nevymyslel ja, ale uvádza ich sám GSK (hoci súvislosť s očkovaním u drvivej väčšiny popiera). Len 60 z nich hlásili laici, ale drvivú väčšinu hlásili lekári resp. štátne úrady. Keď tak svoje urážky adresujte (kolegom?) lekárom, ktorí tie NÚO hlásili, a nie mne, OK?
Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Jej máš pravdu, sú povinní každý nežiadúci účinok tí lekári hlásiť. Rodičia hlásia lekárovi, lekár sa urazí, jednoducho ho to naserie že rodič si dovolil hlásiť nežiaduci účinok.
Si snílek Rasto, aj keď tvoje dieťa bolo touto vakcínou zaočkované bez následkov. Ja by som z veĺmi osobných skúseností dal radšej do úvodzoviek to "moje dieta bolo touto vakcinou zaockovane bez nasledkov".
Mnohí si to mysleli, sme bez následkov, komplikácie a následky pokračujú ďalej, najviac je ich vraj do 5-teho roku života, ale nie je ich menej ani do siedmeho, ôsmeho, desiateho, jedenásteho, dvanásteho, až osemnásteho.
Iba jedno ti poviem, ak zažiješ peklo na zemi, percentá ťa prestanú zaujímať.......prosim
Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Dokázal ste ňou totiž, že ste ten dokument od GSK nečítal, lebo tam tie počty uvedené sú.
S tým hlásením ste tiež vedľa. Na Slovensku je povinné hlásenie nežiadúcich účinkov očkovania, napriek tomu však podľa úplne oficiálnych čísel je hlásených menej než 1% nežiadúcich účinkov.
Na Vašom mieste by som tiež počkal aspoň do puberty s vyhlasovaním, že očkovanie Vášho dieťaťa touto vakcínou nespôsobilo žiadny problém. Možno uňho časom zistíte nejakú alergiu či inú chorobu, ktorú "čírou náhodou" uvádza GSK ako jeden z hlásených (ale podľa GSK nepotvrdených) nežiadúcich účinkov očkovania Infanrixom Hexa. Samozrejme, môžete si potom myslieť, že to je náhoda a že to s očkovaním určite nesúvisí. Ak Vás také vysvetlenie uspokojuje, nech sa páči.
Ja však v náhody neverím.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
ako som už spomínal, v dôvernom dokumente GSK je reč o spontánne hlásených nežiaducich účinkoch, čiže o tom menej než jednom percente zo skutočného počtu, ktoré je kompetentným úradom aj hlásené.
Uvedením počtu predaných vakcín (GSK nemá informáciu o presnom počte zaočkovaných detí, čo sa v tom dokumente taktiež dočítate) a počtu hlásených nežiaducich účinkov by mohol vzniknúť veľmi mylný dojem, že tých nežiaducich účinkov je smiešne málo v porovnaní s počtom predaných vakcín. V skutočnosti však ich je najmenej 100x viac, keď vieme, že ich je hlásených menej než 1%.
Ďalej GSK ani nenapadlo, že časť distribuovaných vakcín expirovala skôr, než boli podané, takže počíta aj s nikdy neaplikovanými vakcínami.
Keďže GSK nevie nič o počte zaočkovaných detí ale len o počte distribuovaných vakcín, uvádza rozmedzie (4 dávky na osobu vs. 1 dávka na osobu) od 6.070.854 do 24.283.415 očkovaných detí. Reálne to však bude menej, pretože, ako som už uviedol, distribuovaná vakcína neznamená automaticky aplikovaná vakcína. Nejaké sa mohli po ceste rozbiť, expirovať, prepísknuť skladovacia teplota a tým znehodnotiť apod.
Keďže mnohé deti nedostali 3 a už vôbec nie 4 dávky (lebo po prvej či druhej mali šialenú reakciu a rodičia odmietli dané dieťa viac očkovať, alebo preto, lebo očkovací kalendár danej krajiny nepoužíva na komplet celé základné očkovanie Infanrix Hexa, ale niektoré dávky sa v danej krajine robia inou (menej-zložkovou) vakcínou), dajme tomu, že bolo očkovaných takých 15 miliónov detí. Oproti tomu hlásených nežiaducich účinkov nejakých 1.700, po zohľadnení 99% podhlásenosti reálne teda vyše 170.000. To máme viac než 1 zo 100 očkovaných. Podotýkam, že nežiaducim účinkom sa tu nerozumie očakávaná reakcia na očkovanie, tzn. niekoľkodňové začervenanie/bolestivosť/zatvrdnutie/opuchnutie v mieste vpichu či mierna horúčka do 38 °C, ale len vážnejšie veci. Riziko dostať nejakú z chorôb, proti ktorým Infanrix Hexa má chrániť, a mať vážny priebeh tejto choroby, je každopádne podstatne nižšie.
Ohľadne skutočnej príčinnej súvislosti očkovania s vymenovanými nežiaducimi účinkami Vám už odpovedala vyššie Dr. Eleková, s ktorej príspevkom sa plne stotožňujem a nevidím dôvod opakovať to inými slovami.
Dôkazy príčinnej súvislosti očkovania s (údajným) nežiaducim účinkom sú častokrát (vlastne väčšinou) nerealizovateľné, pretože napr. na dôkaz abnormálne vysokej koncentrácie hliníka v mozgu by bolo potrebné odobrať kus bunkového tkaniva z mozgu, čo u zatiaľ živého dieťaťa dosť dobre neprichádza do úvahy. Tvrdiť, že niečo nie je dokázané a preto to nie je pravda, je teda úplný nezmysel. Nie je to dokázané, lebo dôkaz nie je z etických dôvodov realizovateľný. Takže tie drísty GSK, že "nejestvujú presvedčivé dôkazy" sú len sprosté kecy a oni to veľmi dobre vedia. Dôkazy nejestvujú preto, lebo žiadna etická komisia by nedovolila ich vykonať.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Pouzivate termin "sialena reakcia" ...mozete mi prosim vysvetlit co znamena a kolkokrat bola v predmetnej studii zaznamenana? ...zase to je len vasa manipulacia expresivnym vyrazom (mate na to nejake skolenie?)
Tvrdiť, že niečo nie je dokázané a preto to nie je pravda, je teda úplný nezmysel.
Dovolte mi parafrazu: Tvrdit, ze nieco je pravda len preto ze to nie je dokazane je "Vas" nezmysel
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
To vynásobenie stovkou som si nevymyslel ja, ale odborníci z Farmakologického ústavu Lekárskej fakulty Univerzity Komenského, viď:
http://www.solen.sk/index.php?page=pdf_view&pdf_id=2950&magazine_id=1
Obviňovanie z toho, že som si to vymyslel ja, si teda vyprosím.
Štatistiky prenosných ochorení na Slovensku nájdete na www.epis.sk - to je jeden zdroj, z ktorého vychádzam. Ďalej:
1. záškrt tu nebol 32 rokov, šanca nakaziť sa je ešte oveľa menej než 1 k miliónu
2. detská obrna tu nebola 52 rokov. šanca nakaziť sa je ešte oveľa nižšia než u záškrtu
3. žltačku typu B majú deti pred pubertou reálnu šancu dostať jedine tak v nemocnici, čo by sa teda naozaj nemalo stávať, ale pri úrovni nášho zdravotníctva nemôžeme hovoriť o istote. Ak sa dôsledne vyhýbate nemocniciam, šanca je prakticky nulová.
4. čierny kašeľ majú očkované deti približne v rovnakej miere ako neočkované, očkovanie teda neprináša nijaké zlepšenie. Z celosvetových štatistík to skôr vyzerá tak, že kde sa viac očkuje, tam je viac čierneho kašľa, aj keď nie vždy. Rozhodne však neplatí, že kde je vyššia zaočkovanosť, tam je zásadne vždy menej prípadov čierneho kašľa. Napr. Slovensko s jednou z najvyšších zaočkovaností proti čiernemu kašľu, má zároveň (po Nórsku, kde je tiež dosť vysoká zaočkovanosť) druhý najvyšší výskyt čierneho kašľa v Európe a najvyšší v EÚ (Nórsko nie je v EÚ), viď stránky WHO:
Zaočkovanosť aspoň 3 dávkami vakcíny proti čiernemu kašľu:
http://apps.who.int/immunization_monitoring/en/globalsummary/timeseries/tswucoveragedtp3.htm
Výskyt čierneho kašľa:
http://apps.who.int/immunization_monitoring/en/globalsummary/timeseries/tsincidenceper.htm
(treba samozrejme brať prepočet na 100.000 obyvateľov, čiže zohľadňovať počet obyvateľov danej krajiny)
5. hemofilové invazívne ochorenia sa dali spočítať na prstoch aj pred zavedením očkovania proti nim, navyše bolo preukázané, že zavedenie očkovania proti pneumokokom zvýšilo výskyt hemofilových ochorení:
http://www.slobodavockovani.sk/news/ukazuje-sa-ze-ockovanie-proti-pneumokokom-v-skutocnosti-zvysuje-vyskyt-bakterialnych-infekcii-proti-ktorym-by-malo-chranit/
takže očkovanie (celkovo vzaté) ich výskyt skôr zvyšuje než znižuje.
6. šanca, že dieťa do 2 rokov v rozvinutej krajine dostane tetanus, je prakticky nulová - aj bez očkovania. Keď si naštudujete, ako sa dá nakaziť tetanom a ako fungujú tetanové baktérie, tak pochopíte prečo. Aj vekovo-špecifické štatistiky o tom hovoria jasnou rečou: drvivá väčšina prípadov tetanu je u ľudí nad 40 rokov a veľká väčšina z nich nad 60 rokov. U detí do 2 rokov prakticky žiaden prípad.
Z toho mi vyplýva, že riziko očkovania hexavakcínou je mnohonásobne vyššie než riziko tých chorôb, pred ktorými má chrániť. Samozrejme, niekde v Afrike by ten pomer mohol vyzerať trochu inak, ale bavíme sa teraz o Slovensku.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
o akom fanatizme hovoríte?
Predkladám Vám fakty aj s odkazmi na zdroje (čo Vy jaksi nie ste dosť dobre schopný) a Vy mňa obviňujete z fanatizmu?
To je na smiech, veď Vaša argumentácia je zjavne oveľa fanatickejšia než moja.
Alebo frčíte štýlom "podľa seba súdim teba"?
Dôvody ústupu prenosných ochorení sa môžete (okrem iného) dočítať napr. tu:
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
V súčasnosti aj napriek dlhodobej tradícii je spontánne hlásenie NÚL v SR relatívne nízke v po- rovnaní s vyspelými krajinami EÚ (graf 1) (18).
Aj napriek tomu, že hlásiť výskyt NÚL ustanovu- je zákon č. 140/1998 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach, hlási sa menej ako 1 % nežiaducich reakcií.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Vieme, že v USA to podľa rôznych zdrojov je od 1% do 10%, v Nemecku nanajvýš 5%, na Slovensku menej než 1%, v Česku okolo 1%, v Rusku hlboko hlboko pod 1%.
O ostatných krajinách som zatiaľ nenašiel údaje, tak budem rád, ak mi na ne dáte odkaz, kebyže na nejaké narazíte.
Keďže však Nemecko a USA sú príkladmi vysoko vyspelých krajín, a plus/mínus platí, že čím menej vyspelá krajina, tým menej sa hlásia NÚ, tak vzhľadom na veľkosť obyvateľstva už len Číny a Indie mi to 1%, vztiahnuté na celý svet, pripadá byť celkom korektné.
Ale opakujem: budem veľmi rád, ak sa podarí nájsť údaje o hlásenosti NÚ v ďalších krajinách (najmä tých s veľmi vysokým počtom obyvateľov - v prvom rade tých, čo majú 100 a viac miliónov obyvateľov), aby sme mali o tom presnejší obrázok.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Ano, reakce na vakcíny jsou často šialené, ale nikdo to nechce vidět, protože pak by poměr prospěšnost/riziko už tak hezky nevypadal. Neutišitelný pláč je dobře známý symptom poškození mozku, má souvislost s následnými problémy dítěte. Takže to není žádná banalita, můj syn měl následky roky - hyperaktivita, agresivita, dyslexie, úzkostné stavy, potravinové alergie, slabší imunita. A to jsme měli docela kliku, jiné děti mají třeba epilepsii, autismus nebo jsou ochrnuté. Znám jich víc, než by mi bylo milé.
Já ty děti vidím v ordinaci, několik každý týden a jejich historie je jak přes kopírák. Vím o víc patologických reakcí, než bylo za celý rok hlášeno. Kdyby byly reakce tak vzácné, měla bych jako homeopatka mít jedno nebo dvě děti poškozené očkováním, ale já jich mám desítky a každý den přibývají.
Vy jste prostě měli štěstí, poděkujte tomu nahoře, nebo v co věříte a načtěte si dost, abyste před příštím očkováním dal skutečně informovaný souhlas, který dáváte za své dítě, které ho zatím dát nemůže a je na vás plně závislé. Vaše dítě doufá, že víte, co děláte.
Můžete si být naprosto jistý, že váš pediatr neví, co dělá. Ta byste to měl vědět alespoň vy.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Možno sa Vám tým len nikto nepochválil (lebo vlastne ani nie je dôvod sa tým nejak chváliť) a možno (čo je vysoko pravdepodobné) si to nikto z Vašich známych nespojil s očkovaním, hoci časová následnosť bola evidentná.
Každopádne to, že vy o niečom neviete, nie je dôkazom absolútne ničoho.
P.S.: Dr. Eleková nie je zamestnankyňou žiadnej univerzity ani výskumného ústavu či štátneho úradu, ale má súkromnú lekársku prax všeobecnej lekárky pre dospelých. Ak by ste mali čo len štipku poňatia o financovaní lekárskych výskumov, ktoré sú zverejňované v impaktovaných lekárskych časopisoch, tak by ste si ušetrili Vaše ironické poznámky na adresu výskumov Dr. Elekovej.
P.P.S.: 1 z 10 (tzn. 10%) je síce dosť veľa, ale stále ešte menšina, nie väčšina. Ako ste na tom s matematikou?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Moja susedka čo býva podomnou pol roka si v noci nemohla ľahnúť, spala po sediačky, chodila k neurológovi - a všetko toto bolo spôsobené očkovaním.
Ale zdravý neverí chorému.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
"Adjuvant properties of aluminum and calcium compounds"
Pharmaceutical Biotechnology, 1995, 6:229-248
"Limitations of ALUMINUM ADJUVANTS include local reactions, PRODUCTION OF IgE ANTIBODIES, ineffectiveness for some antigens, and inability to elicit cell-mediated immune responses especially cytotoxic T-cell responses."
http://en.wikipedia.org/wiki/Immunoglobulin_E
"IgE also PLAYS AN ESSENTIAL ROLE IN type I hypersensitivity,[7] which manifests various ALLERGIC DISEASES, such as allergic asthma, allergic rhinitis, food allergy, and some types of chronic urticaria and atopic dermatitis. IgE also plays a pivotal role in allergic conditions, such as anaphylactic reactions to certain drugs, bee stings, and antigen preparations used in specific desensitization immunotherapy."
No a teraz sa pozrite na množstvá výrobcami úmyselne pridaného hliníka (nehovoriac o neúmyselnej kontaminácii hliníkom) vo vakcínach s platnou registráciou na Slovensku:
http://www.slobodavockovani.sk/news/hlinik-v-ockovacich-latkach-s-platnou-registraciou-na-slovensku/
Hliník je úmyselne pridávaný do 5 zo 6 povinných vakcín.
Inteligent to už, myslím, pochopil, ale pre pomalšie chápavých pre istotu ešte pripájam stručné zhrnutie:
1. väčšina (5 zo 6) povinných vakcín obsahuje hliníkové adjuvanty.
2. hliníkové adjuvanty => tvorba IgE
3. IgE => alergia
Comprendo?
P.S.: Dnes je už každé 3. dieťa na niečo alergické, mnohé aj na viac vecí naraz. Za niekoľko rokov už každé 2. dieťa bude na niečo alergické. Za posledných 15 rokov boli do povinného očkovania na Slovensku pridané očkovania proti 3 chorobám, pričom všetky tri očkovacie látky sa nezaobídu bez hliníka. Náhoda?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
Gupta RK, Rost BE, Relyveld E, Siber GR.
Source
Massachusetts Public Health Biologic Laboratories, State Laboratory Institute, Boston, Massachusetts 02130, USA.
Abstract
It is likely that aluminum compounds will continue to be used with human vaccines for many years as a result of their excellent track record of safety and adjuvanticity with a variety of antigens. For infections that can be prevented by induction of serum antibodies, aluminum adjuvants formulated under optimal conditions are the adjuvants of choice. It is important to select carefully the type of aluminum adjuvant and optimize the conditions of adsorption for every antigen since the degree of adsorption of antigens onto aluminum adjuvants markedly affects immunogenicity. The mechanism of adjuvanticity of aluminum compounds includes formation of a depot at the site of injection from which antigen is released slowly; stimulation of immune-competent cells of the body through activation of complement, induction of eosinophilia, and activation of macrophages; and efficient uptake of aluminum-adsorbed antigen particles by antigen-presenting cells because of their particulate nature and optimal size (< 10 microns). Limitations of aluminum adjuvants include local reactions, production of IgE antibodies, ineffectiveness for some antigens, and inability to elicit cell-mediated immune responses especially cytotoxic T-cell responses. Calcium phosphate, which has adjuvant properties similar to aluminum adjuvants, has the potential advantages of being a natural component of the body and of not increasing IgE production. There is a need for alternative adjuvants, particularly for diseases in which cell-mediated immune responses are important for prevention or cure.
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
A čo ste akože chcel dokázať tým, že ste sem skopíroval abstrakt mnou odkazovaného článku?
Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:to je 1 april?
vysvětlete mi prosím, jak může hliník v kombinaci s antigenem (což je fakticky vakcína) vyvolat alergii u zvířat, ale ne u lidí.
Ten excelentní record o bezpečnosti - má jediný důvod. NEHLÁŠENÍ NÚ způsobené hliníkem, zejména neurologických, protože většina doktorů ani neví, že ve vakcíně je hliník a kolik a hlavně ani neví, co může udělat. Symtpomy regresivního autismu jsou totožné se symptomy dialyzační encefalopatie, která je způsobená hliníkem: ztráta řeči, ztráta dosažených schopností a kognitivních schopností, poruchy mozečku /koordinace, jemná motorika), křeče a jiné neurol. symptomy, demence )zastavení vývoje), někdy smrt.
Nikdo z odpovědných nikdy nikde nediskutoval tuto souvislost a nenabídl obstojné vědecké zdůvodnění, jak by regresivní autismus NEMOHL být způsoben hliníkem.
Také nikdo nenabídl vysvětlení, jak by alergie mohly nesouviset s okčováním. Ono to totiž není možné, pravda je na druhé straně.
Re:to je 1 april?
Re:Re:to je 1 april?
Re:Re:Re:to je 1 april?
Zatiaľčo u vami uvádzaných udalostí nemusí (i keď si viem predstaviť, že by za istých okolností mohlo) ísť o príčinnú súvislosť, vzťah očkovania a porúch imunity je celkom očividný (a mnohonásobne vedecky potvrdený) a mechanizmus vzniku viac-menej jasný, či už ide o pôsobenie neurotoxického a imunitu jednostranne stimulujúceho (okrem iného alergizujúceho) hliníka, alebo o prítomnosť zvyškov ľudských buniek vo vakcínach (a následnú autoimunitu), či o imunosupresívne účinky vakcinačného vírusu osýpok (atď. atď.).
Poprosím Vás, aby ste v ďalšom písali len príspevky, ktoré majú aspoň trochu hlavu a pätu, a nie takéto "šplechy", ktoré v podstate len vypovedajú o tom, že ste argumentačne úplne v koncoch.
Podporte aj tento clanok na vybrali.sme.sk
nežiadúci účinok leukopénia, neutropénia, leukocytóza
http://zenskyweb.sk/preco-zomrel-marosko
"Vyhlásiť, že očkovanie môže oslabiť imunitu a v dôsledku toho dieťa môže chytiť vírus meningitídy, je až úsmevné. Žiadne očkovanie neoslabuje imunitu".
Súhlasím s pani Elekovou, ten zoznam NÚ by si rodičia naozaj mali vytlačiť, jednu kópiu odovzdať lekárovi a druhú nosiť so sebou.
Re: ferko
Vždyť on by, chudák, musel popřít svůj socialistický závazek ze 70-tých či 80-tých let min. století a nedejbože i vrátit medaili za vakcinační programy (... "získal v r. 1987 Guothovu medailu MZ SSR"), kdyby co jen koutkem pusy naznačil, že těm stům procentům ani sám nevěří!!!!
A nebo snad dodnes opravdu nezištně věří????? Psychiatr by nepomohl?
Helena
Nacistické kořeny Bruselské €U
http://www.ulozto.sk/xMZtUjd/nacisticke-koreny-bruselske-u-pdf
Re:Helena
Veľmi dobré je konzumovať bio kokosový olej za studena - môže odstrániť autizmus u deti, pre nás seniorov dobré proti Alzheimeru a lieči veľa chorôb).
Senior
A tie horory o očkovaniach na www.naturalnews.com a mercola.com No comment.
Ja naivný starší človek sa len pýtam: Prečo sa vôbec dnes očkuje?
Re:Senior
Velmi dobře to popisuje kniha Raising a vaccine free child, autorka Wendy Lydall. Vřele doporučuji každému dostatečně vládnoucímu angličtinou. Budete zírat. Tak podrobně, polopaticky, zdroji podloženou knihu o očkování - historii, včetně úplných počátků (Pasteur a Jenner byli obyčejní podvodníci), selhání očkování v epidemiích, hlášení resp. nehlášení NÚ, konflitky zájmů odpovědných osob, něco neuvěřitelného. Kolem té knihy jsem chodila cca 2 roky, pořád jsem odkládala její koupi, podle názvu jsem myslela, že jde o něco jiného. Ona sice probírá jak pečovat o dítě v nemoci (velmi cenné rady!), ale základ knihy je ve vyvrácení mýtů o očkování.
K úrovni doktorů jeden vtip. Baví se dva čerství inženýři: ty vole, když vidím, jakej já jsem inženýr, to abych se bál jít k doktorovi.
Nic osobního, pane Fillo, vy jste čestná výjimka.
Re:Re:Senior
hexa
Když to čtu, ani jedna z nemocí, proti kterým se hexa očkuje, mi nepřijde tak strašná, jako tyto NÚ.
Pridať nový príspevok

Zdroje/IV.2019
stav k strede 7.IV.2019 15:52
súčet darov na obživu
tvorcu a jeho rodiny:
292,48 €
počet príspevkov: 56
životné minimum 2020
(2 dospelí + 3 deti):
658,94 €
súčet všetkých príspevkov
na náklady na prevádzku:
20,50 €
počet príspevkov: 6
Za všetky dary
srdečná vďaka!
Najnovšie články
- 16.X.2020 — Právnické okienko — Odvolanie sa Ing. Mariána Filla voči Rozsudku Okresného súdu Žilina č. 8C/81/2017-150 zo stredy 12.VI.2019 v spore prof. MUDr. Vladimír Oleár CSc. vs. Ing. Marián Fillo
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Krajského súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 15.X.2020 — Právnické okienko — Rozsudok Okresného súdu Žilina v spore žalobcu prof. MUDr. Vladimíra Oleára CSc. proti žalovanému Ing. Mariánovi Fillovi
- 06.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Podaniu žalobcu MUDr. Štefana Zelníka PhD. k výzve Okresného súdu Žilina, sp.zn. 42C/102/2017 zo 05.09.2018“
- 05.X.2020 — Právnické okienko — Vyjadrenie sa Ing. Mariána Filla k „Žalobe o ochranu osobnosti“ MUDr. Štefana ZELNÍKA PhD. z utorka 5.XII.2017
- 25.XI.2019 (01.XI.2019) — Právnické okienko — Infografiky k prejednávanému návrhu novely Zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia — DOPLNENÉ
- 19.XI.2019 — Právnické okienko — Podporte, prosím, hromadnú pripomienku k novele očkovacej vyhlášky MZ SR č. 585/2008 Z.z. DO ŠTVRTKA 21.XI.2019 VRÁTANE
- 09.XI.2019 — Komentáre — O kritike a vášnivých diskusiách (nielen) o očkovaní na internete
- 03.XI.2019 — Právnické okienko — Porušovanie ľudských práv v medicíne: déjà vu či železné pravidlo? (Zem&vek Revue 2018)
- 15.X.2019 (11.XI.2010) — Zdravotná poradňa — Očkovacie látky v „povinnom“ očkovaní na Slovensku — 2× DOPLNENÉ a 5× AKTUALIZOVANÉ
- 14.X.2019 — Príbehy zo života — Výborné zdravie detí bez očkovania (či vďaka neočkovaniu?
- 13.X.2019 — Čo máme nové — Relácie o očkovaní na internetovej rozhlasovej stanici InfoVojna.sk
- 11.X.2019 — Zdravotná poradňa — Aké boli prvé schválené vakcíny proti detskej obrne? Bezpečné a účinné, ako nás to učí očkovacie bájoslovie? Ani omylom!
- 02.X.2019 — Právnické okienko — Komentár k prejavu ministerky zdravotníctva SR doc. MUDr. Andrey Kalavskej PhD. o očkovaní v NR SR 12.IX.2019
- 06.IX.2019 — Právnické okienko — Petícia proti návrhu novely zákona č. 355/2007 Z.z. o neprijímaní neočkovaných detí do predškolských zariadení
- Články — Ako vôbec môže niekto hovoriť o argumentoch „ZA“ očkovanie? —
14.IV.2019 — 5. časť,
18.V.2018 — 4. časť,
28.II.2018 — 3. časť - 2.IV.2019 — Príbehy zo života — Neutíšiteľný plač a následná epilepsia a vážne trvalé zdravotné postihnutie po očkovaní proti záškrtu, tetanu a čiernemu kašľu
- 1.IV.2019 — Čo máme nové — Slovenský preklad letáka „Očkovanie a autizmus“ (A4 obojstranne, 3 stĺpce)
- Články — Čo možno neviete o očkovaní —
10.V.2018 — 53. časť: „Nová vlna hystérie okolo osýpok“ (Vitalita 4/2018),
17.III.2018 — 52. časť: „Úmrtia po hexavakcíne“ (Vitalita 2/2018),
04.I.2018 — 50. a 51. časť: „(Ne)bezpečnosť hliníka vo vakcínach“ (Vitalita 11 a 12/2017), …,
obsah seriálu článkov z časopisu Vitalita - Články — Očkovacia ruleta: skúsenosti, riziká a alternatívy —
30.III.2018 — 62. O novej vakcíne proti ovčím kiahňam ● Úloha očkovania pri vzniku autoimunitných ochorení mozgu,
04.III.2018 — 61. Kritici očkovania sa boja krátenia financií ● Príbeh Carol,
19.II.2018 — 60. Bezpečnosť a účinnosť očkovania: Lekárske štúdie, ktoré spochybňujú bezpečnosť a účinnosť očkovania (a očkovačov), …,
obsah knihy
Podporujeme
Kontakt
01007 ŽILINA tel./SMS/MMS: 0904 827 031
číslo účtu SK:
520700-4200920643/8360
SK1983605207004200920643
BIC/SWIFT: BREXSKBX
číslo účtu CZ:
2800070065/2010 sloboda.v.ockovani@gmail.com